Aplikacja pomaga właścicielom i pracownikom zarządzać firmą


DlaHandlu.pl - 12 wrz 2019 12:11


Sieć sklepów Bricomarché stworzyła aplikację mobilną na potrzeby komunikacji wewnętrznej. „Moje Brico”, działające od początku kwietnia tego roku, jest adresowane zarówno do właścicieli, jak i pracowników sklepów sieci DIY zarządzanej przez Grupę Muszkieterów.

„Moje Brico” daje sklepom wiele możliwości – przede wszystkim usprawnia przekazywanie informacji z centrali, poprzez ich filtrowanie oraz łatwe wyszukiwanie najpotrzebniejszych treści. Dodatkowo za pośrednictwem aplikacji jej użytkownicy mogą tworzyć listy zadań, a w konsekwencji skuteczniej zarządzać sklepem i oferowanym asortymentem.

– Chcemy, aby ważne informacje trafiały szybko do jak najszerszego grona właścicieli i pracowników sklepów Bricomarché. W tym celu zdecydowaliśmy się na uruchomienie aplikacji „Moje Brico”, która ze względu na swój potencjał będzie przez nas konsekwentnie udoskonalana. Zależy nam na tym, aby oferować właścicielom oraz pracownikom sklepów Bricomarché wyłącznie nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, które w rezultacie przyczynią się nie tylko do ułatwienia przepływu informacji, ale przede wszystkim usprawniają wykonywanie codziennych obowiązków – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.

Więcej czytaj tutaj



www.pulshr.pl | 08-04-2020 03:03:47