Marka Timberland zasadzi 50 mln drzew


DlaHandlu.pl - 9 wrz 2019 18:43


Marka odzieżowa Timberland rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Nature nieeds heroes”. Chce nią wywołać dyskusję wokół długoterminowej strategii zrównoważonego rozwoju. W jej ramach zadeklarowała, że do 2025 roku zasadzi na świecie 50 mln drzew.

Timberland od 2001 roku zasadził na świecie już ponad 10 mln drzew. Teraz planuje zwiększyć wysiłki w tym obszarze przy wsparciu 10 organizacji ekologicznych. Akcja w pierwszym jej roku skoncentruje się na Haiti, Chinach, Dominikanie, USA, Tanzanii i Mali.

Jak czytamy w sersie Wirtualnemedia.pl, działania marki mają pomóc w walce ze zmianami klimatu, suszą, głodem, migracją i konfliktami. Wspierające tę akcję działania reklamowe pod hasłem „Nature needs heroes” obejmują prasę, outdoor, media społecznościowe i PR, a także szereg eventów w miastach na całym świecie. W eventach będą brać udział tzw. „eko-bohaterowie” - ludzie, którzy zobowiązują się do działań na rzecz bardziej ekologicznej planety na całym świecie. 

 



www.pulshr.pl | 19-09-2019 14:27:42