Artur Roguski na czele działu social media i PR Huty 19


GP - 19 sie 2019 13:35


Huta 19 im. Joachima Fersengelda to agencja reklamowa. Rozszerza właśnie zakres usług. Nowym działem kieruje Artur Roguski.

Wśród klientów nowo powstałego działu social media i PR są takie marki, jak m.in. Żubr (Kompania Piwowarska), czy Castorama.

Stanowisko head of social media w tym nowym tworze w agencji objął Artur Roguski. Od października ubiegłego roku pracował jako social media manager w agencji d*fusion communication. Wcześniej przez 5 lat pracował w mediach. Karierę zawodową zaczynał w Ogilvy Interactive.

Stanowiska moderatorów w Hucie 19 objęli Monika Krawczyk (wcześniej communication manager w agencji Streetcom) oraz Miłosz Brzana (poprzednio Kayax).

W aktualnych projektach public relations i pozyskiwaniu nowych klientów, agencję wspiera konsultantka Justyna Sztengreber. Przez cztery lata pracowała w Ogilvy Public Relations.

- Rozwój kompetencji w zakresie działań w social media i PR jest dla nas naturalnym krokiem - komentuje Mateusz Żdanko, wspólnik i dyrektor kreatywny agencji Huta 19. Przekonuje on, że zmiana w organizacji i nowe obowiązki członków zespołu to "odpowiedz na potrzeby klientów", którzy szukają agencji skupiających wiele różnych kompetencji w ramach jednej organizacji.

Huta 19 im. Joachima Fersengelda zatrudnia 22 osoby.



www.pulshr.pl | 22-02-2020 04:27:15