Coca-Cola szuka przedstawicieli handlowych. Rusza z nową kampanią wizerunkową


jk - 8 sie 2019 17:01


Coca-Cola HBC wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem REDefine Your  Limits. Akcja skierowana jest do kandydatów na przedstawicieli handlowych - podkreśla rolę specjalisty ds. rozwoju rynku i zachęca do podjęcia pracy w zespole sprzedaży.

Kampania spółki Coca-Cola HBC odwołuje się do profilu idealnego kandydata do zespołu sprzedaży.

Jak wynika z badań marki pracodawcy, przeprowadzonych przez agencję employerbrandingową MJCC, profil ten w dużym stopniu odpowiada predyspozycjom pasjonatów sportu. To co ich łączy, to chęć podejmowania nowych wyzwań, konsekwencja w działaniu i determinacja w realizacji nowych celów. Dla tego typu osób sukces to radość, satysfakcja i jednocześnie impuls do wyznaczania sobie nowych celów.

Czytaj też: Coca-Cola od Polski rozpoczyna nową, wielką kampanię społeczną

- Dla takich właśnie osób - ambitnych, z dużym potencjałem i chęcią awansu, które stale poszukują nowych wyzwań - Coca-Cola HBC jako pracodawca jest źródłem motywacji i możliwości ciągłego rozwoju - komentuje Liza Shybanova, dyrektor ds. HR na Polskę i Kraje Bałtyckie w Coca-Cola HBC. - Mamy wiele przykładów karier, które rozpoczynają się od stanowiska młodszego specjalisty ds. rozwoju rynku, a prowadzą do ról liderskich, trenerskich lub menedżerskich - dodaje.

Kampania będzie widoczna w kanałach cyfrowych, m.in. na Facebooku i w reklamach Google, a także na urządzeniach mobilnych. W sierpniu, w wybranych miastach w Polsce, pojawią się billboardy, a do końca września kampania będzie promowana podczas wybranych imprez sportowych.

Za strategię, koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja MJCC.



www.pulshr.pl | 18-08-2019 08:35:10