GoldenLine pokazało zdjęcia z nowego biura. Jest kolorowo i dizajnersko


KDS - 26 lip 2019 15:40


Polski serwis rekrutacyjny GoldenLine pochwalił się zdjęciami z nowego biura. Zapowiada też dalszy ciąg zmian.

Kolorowe, dizajnerskie kanapy, dużo naturalnych elementów oraz zieleń. Tak wygląda nowe biuro serwisu rekrutacyjnego GoldenLine. Firma na swoim profilu na Facebook pochwaliła się zdjęciami. Tak też zapowiada kolejne zmiany.

- Mamy do dyspozycji pięknie miejsce, w którym czujemy się wygodnie i swobodnie - możemy przeczytać na ich profilu.

GoldenLine jest serwisem rekrutacyjnym, który daje kandydatom możliwość stworzenia profilu zawodowego, otrzymania referencji od współpracowników i dostarcza opinii o pracodawcach. Firmom umożliwia dotarcie do pracowników za pośrednictwem różnorodnych narzędzi, a także wsparcie w zaprezentowaniu się kandydatom w transparentnej formie.

Jak pokazują dane GoldenLine, największą grupą zawodową w serwisie są osoby w wieku 25-34 lata. Spośród 2,7 mln użytkowników (dane na koniec 2018 roku, obecnie portal ma 2,8 użytkowników), którzy dodali informację o wieku na swoim profilu zawodowym, 39 proc. mieści się w tym przedziale wiekowym. Na drugim miejscu znalazły się osoby w wieku 34-44 lata (36 proc.), z kolei na trzecim użytkownicy w wieku 45-54 (12 proc.). Ponad 10 proc. całej bazy kandydatów stanowią osoby w wieku studenckim.

Największa liczba użytkowników serwisu zamieszkuje województwo mazowieckie (26 proc.). Na drugim miejscu pod względem liczebności profili zawodowych znalazło się województwo śląskie (10 proc.), a na trzecim - małopolskie (9 proc.użytkowników). Na kolejnych pozycjach znalazły się województwa dolnośląskie (8 proc. ) oraz wielkopolskie (8 proc.).

Za ich pośrednictwem pracowników szukają m.in. takie firmy jak ABB, Lidl Polska, Newag, PKP Intercity, Budimex czy Polfarmex.



www.pulshr.pl | 16-12-2019 08:46:56