Pozapłacowe benefity się polecają


GP - 4 lip 2019 12:35


Rusza akcja #Edenrednagradza, w ramach której Edenred Polska wdraża nowy program rekomendacji Kart przedpłaconych.

Kampania Ty rekomendujesz, #Edenrednagradza skierowana jest do wszystkich osób pełnoletnich, które chcą zarekomendować karty lunchowe Edenred oraz Karty Sport i Kultura Edenred swoim znajomym lub firmom. Jak przekonuje firma, która działa na rynku benefitów pracowniczych, karty to interesujący sposób na wzmocnienie motywacji członków zespołów.

- Ty rekomendujesz #Edenrednagradza to pierwszy i jedyny na polskim rynku benefitów pozapłacowych program poleceń, w którym nagrodzimy każdego, za skuteczne polecenie naszych produktów - powiedziała Katarzyna Gawron, marketing manager w Edenred Polska.

Karty z jednej strony motywują do większego zaangażowania w pracę, mają dać swobodę wyboru usługi będącej finalnie benefitem, a z drugiej strony pozytywnie wzmacniają markę pracodawcy.

Kampania Ty rekomendujesz, #Edenrednagradza potrwa do końca 2019 r.

źródło: Edenred Polska/materiały prasowe źródło: Edenred Polska/materiały prasowe



www.pulshr.pl | 08-04-2020 17:00:40