Chcą nauczyć pracowników empatycznego podejścia do klienta


KM - 27 cze 2019 13:15


13 tys. pracowników sklepów i 2,5 tys. menedżerów sieci Carrefour przejdzie szkolenie w ramach programu Leon. Szkoleniami objęci zostaną pracownicy wszystkich sklepów Carrefour Polska od kasjera po prezesa.

Leon to program szkoleniowy z obszaru customer experience i customer centricity prowadzony od trzech lat w strukturach sieci. Jego głównym hasłem jest to, że "wszyscy jesteśmy klientami".

- Carrefour jako firma handlowa od momentu powstania zawsze stawiał klientów w centrum swojej uwagi. Program Leon ma przypominać wszystkim pracownikom w centrali  i sklepach, że zadowolenie naszych klientów oraz odpowiadanie na ich potrzeby jest priorytetem naszej działalności - wyjaśnia sieć.

Szkolenia pozwalają doświadczać uczestnikom sytuacji klienckich w różnych sklepach, także u konkurencji. Zdobyte doświadczenie i późniejsza analiza zachowań, ma rozwijać u pracowników empatię. 

– Empatyczne podejście do drugiego człowieka jest tym, czego dzisiaj w branży usługowo-handlowej bardzo brakuje. W programie Leon poświęcamy bardzo dużo uwagi na relacje, jakie panują wewnątrz firmy, na to jak obsługujemy naszych klientów wewnętrznych, jak się ze sobą komunikujemy - opisuje detalista.

Program jest spójny ze strategią rozwoju Carrefour 2022 i wspiera realizację akcji Act for Food.

Przeczytaj także: Carrefour otworzył pop-up store w Brukseli



www.pulshr.pl | 08-04-2020 18:14:50