Benefity. Będzie więcej miejsc do ćwiczeń. OK System poszerza ofertę o Calypso Fitness


GP - 11 cze 2019 10:25


Od czerwca 2019 r. OK System nawiązał współpracę z Calypso Fitness. Efekt? Użytkownicy systemu benefitów sportowo-rekreacyjnych OK System uzyskają dostęp do oferty sportowej klubów Calypso.

Współpraca OK System z Calypso Fitness ma przed sobą potencjał, nie tylko ze względu na obecną sieć klubów sportowej sieci, ale i z racji jej planów rozwojowych. Już praktyczne pewne jest, że dzięki nawiązaniu współpracy osoby korzystające z programu OK System uzyskają możliwość korzystania z jednej z największych i najbardziej docenianych przez użytkowników sieci klubów fitness w Polsce.

- Jako firma zawsze byliśmy głodni sukcesów, dzięki czemu udało nam się zdobyć znakomitą pozycję na rynku - mówił Mikołaj Nawacki, prezes i założyciel sieci klubów Calypso Fitness. I co prawda uzależnia on dalszy rozwój sieci od znalezienia odpowiedniego partnera, ale przekonuje - ten krok jest pewny.

Korzyści z nawiązania współpracy zauważa również Aleksandra Tokarewicz, prezes OK System:

- Jesteśmy firmą, która nie tylko chce, ale również wie, jak dostarczyć klientom usługi na bardzo wysokim poziomie, i jest w stanie podnieść je na kolejny poziom. W naszym duecie Calypso Fitness zapewnia doskonałe miejsce i atmosferę do dbania o kondycję, a my - OK System - technologię, która minimalnie angażuje klientów. Chodzi m.in. o możliwość uruchomienia pakietu sportowego wyłącznie online - bez angażowania kadr firmy.

Pod skrzydłami znanej marki zdrowotnej

W ubiegłym roku kontrolę nad OK System przejął dostawca usług medycznych Medicover.

- Stale obserwujemy zmieniające się potrzeby naszych klientów i staramy się tworzyć produkty i usługi, które spełnią wszystkie ich oczekiwania względem danego rynku - dopowiada John Stubbington, COO healthcare services w Medicover. Podkresla on, że od dłuższego czasu widzi duże zainteresowanie na polskim rynku pracy zarówno opieką medyczną, jak i pakietami sportowymi. - To dwa najbardziej pożądane świadczenia pozapłacowe, które są dziś tzw. must have. Dzięki współpracy z OK System i Calypso Fitness jesteśmy w stanie dostarczyć pracodawcom te dwa benefity jednocześnie.

Klubów Calypso będzie więcej

Calypso Fitness nie chce się zatrzymać na klubach, które już powstały w ramach tej sieci. W ciągu najbliższych lat powstanie kilkadziesiąt nowych klubów fitness w całej Polsce gotowych przyjmować Polaków chcących się ruszać. Pierwsze otwarcia zaplanowane są jeszcze w tym roku.

Zaledwie w ciągu siedmiu lat sieć zwiększyła liczbę klubów z 3 do ponad 60, tym samym w roku 2018 stała się liderem rynku fitness w Polsce. Tylko w 2018 roku w sieci Calypso wykonano ponad 8 500 000 treningów.

- Nasza sieć klubów Calypso Fitness obejmuje obecnie 47 kluczowych lokalizacji, które znajdują się
w 25 największych miastach w Polsce - komentuje przywołany już Mikołaj Nawacki.

Ocena sieci Calypso Fitness

W badaniu przeprowadzonym przez KPMG, którego celem była analiza doświadczeń klientów
w interakcji z marką, Calypso uzyskało najlepszy wynik w kategorii czasu wolnego, prześcigając m.in. Netfliksa czy Multikino.

Calypso Fitness znalazła się także wśród setki marek w Polsce, które dostarczają swoim klientom najlepsze doświadczenia sportowe, a w minionym, 2018 r. Calypso zwyciężyło w pierwszej edycji konkursu dla klubów fitness i studiów butikowych Branża Fitness Awards 2018 w kategorii Sieć przyjazna klubowiczom.

Jeszcze więcej korzyści, dla obu stron

Co istotne, współpraca OK System z Calypso Fitness ma przynieść korzyści wszystkim użytkownikom pakietów sportowo-rekreacyjnych. Nowe kluby Calypso Fitness będą bowiem otwarte na współpracę ze wszystkimi operatorami pakietów, nawet tymi, którzy wydają użytkownikom jedynie plastikowe karty.

- Współpraca między OK System i Calypso Fitness ma wprowadzić zupełnie nową jakość i standardy na rynku - kończy temat Aleksandra Tokarewicz. Przypomina ona, że OK System działa na zasadach uczciwej konkurencji. - Uważamy, że kluby fitness powinny być dostępne dla każdego użytkownika, niezależnie od tego, z jakim operatorem ma akurat podpisaną umowę jego pracodawca. O klientów chcemy rywalizować jakością produktów i usług, co z pewnością przekładać się będzie pozytywnie na dalszy rozwój rynku fitness w Polsce - mówi.



www.pulshr.pl | 21-08-2019 07:39:45