Biuro jako narzędzie EB


Propertydesign.pl - 22 sty 2019 16:50


Projektowanie przestrzeni biurowych jeszcze nigdy nie odgrywało tak istotnej roli, jak dziś. Znakomita większość firm zrozumiała, że biuro to nie tylko przestrzeń do pracy, lecz także element wizerunku i czynnik wpływający na powodzenie na rynku.

Biuro to ważny element strategii employer brandingowej i wizytówka firmy. Ciekawe przestrzenie budują wizerunek atrakcyjnego pracodawcy. Bryła budynku, jego lokalizacja i wyposażenie oddają wartości firmy i jej kulturę organizacyjną. Ma to znaczenie nie tylko dla klientów odwiedzających placówkę, lecz także – a może przede wszystkim – dla pracowników i kandydatów.

Wygląd biura może przeważyć szalę w przypadku wyboru przyszłego pracodawcy, a na pewno stanowi jeden z czynników decyzji. Ważny jest również w utrzymywaniu pracowników – dobrze zaprojektowane przestrzenie sprawiają, że zatrudnieni lepiej się w pracy czują. A dobre samopoczucie to klucz do długotrwałego związku pracodawcy z pracownikiem.

Funkcjonalna i przyjazna przestrzeń może też motywować do pracy i wpływać na efektywność pracowników. Gdy czują się komfortowo, swobodnie, mają miejsce do interakcji i kooperacji – finalnie jako zespół mogą osiągać lepsze wyniki. Szczególnie w kontekście rosnącej popularności pracy z domu, dobrze zaprojektowane biuro stanowi zachętę, by spotykać się ze współpracownikami na żywo. Ponadto, przestrzenie wspólne, w których można organizować spotkania i wydarzenia dla osób z zewnątrz, to świetne narzędzie promocji firmy.

Więcej czytaj tutaj



www.pulshr.pl | 10-07-2020 18:03:32