Joanna Okła w zarządzie MediaCom


jk - 8 cze 2018 11:30


Joanna Okła, head of strategy, wchodzi do zarządu domu mediowego MediaCom Warszawa.

Joanna Okła jest absolwentką warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej. Ma 17-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Swoją karierę rozpoczynała w 2001 r. w Media Planning Group (obecnie Havas), by po 5 latach przejść do MediaCom, gdzie pracuje od 12 lat.

W czasie pracy w MediaCom Warszawa prowadziła zespoły obsługujące klientów z obszarów takich jak FMCG, OTC i retail, m.in.: Mars&Wrigley, Coca-Cola Company, Grupa Danone, Tesco. W 2015 r. Joanna Okła objęła stanowisko dyrektora strategii, a 2 lata później została head of strategy.

W zarządzie MediaCom Warszawa będzie zajmowała się rozwojem produktu strategicznego, new businessem, marketingiem i PR-em.

Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, Teva, GSK, TCCC, Mars, Danone Group oraz zdobyci w wyniku lokalnych rozstrzygnięć w ostatnich kilkunastu miesiącach tacy klienci jak: Netia SA (off-line), Manta, iRobot i Polski Bank Komórek Macierzystych. W wyniku przesunięć globalnych MediaCom Warszawa przejął również w ostatnich kilkunastu miesiącach obsługę budżetów: PSA, Opel i Tesco.

Wraz z Mindshare i Wavemaker (powstały z połączenia domów mediowych: MEC i Maxus) wchodzi w skład GroupM, będącej operacyjnym ramieniem WPP (czołowego holdingu reklamowego na świecie) i największą grupą negocjacyjną w Polsce.
 



www.pulshr.pl | 17-02-2020 22:31:43