PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Work-life balance w praktyce. Gliwicka firma wie, jak łączyć przyjemne z pożytecznym

711 osób wzięło udział w 3. odsłonie kampanii #FitPochytani organizowanej przez gliwicką firmę technologiczną. Uczestnicy ponad dwuipółkrotnie przekroczyli ustalony cel miliona minut aktywności fizycznej prowadzonej w celu wsparcia rehabilitacji chorej dziewczynki, Zosi Olszówki. Future Processing przekazało środki finansowe, które wesprą walkę o zdrowie dziewczynki, zachęcając przy tym swoich pracowników do troski o własną kondycję fizyczną i zdrowie. Od pierwszej edycji akcji w 2017 roku aktywność pracowników FP przełożyła się na pomoc dla dzieci z rodzin pracowników oraz tyskiego hospicjum Świetlikowo.

  • Aneta Kaczmarek
    AKC
  • 11 paź 2019 22:00
Work-life balance w praktyce. Gliwicka firma wie, jak łączyć przyjemne z pożytecznym
Pracownicy FP pomagali chorej dziewczynce ćwicząc. Rodzaj aktywności nie mia znaczenia (fot. FB/Future Processing)
REKLAMA
  • W okresie od początku lipca do końca września uczestnicy kampanii #FitPochytani "pochytali" 2 545 603 minuty, na co złożyła się aktywność w kilkudziesięciu dyscyplinach.
  • Beneficjentką tegorocznej kampanii jest Zosia Olszówka. Zosia przyszła na świat przedwcześnie, bo w 32. tygodniu ciąży z zespołem wad wrodzonych.
  • To nie pierwsza odsłona akcji. Założeniem kampanii FitPochytani jest, aby w wybranym okresie uczestnicy (pracownicy Future Processing i nie tylko) byli jak najdłużej aktywni sportowo. Nie ma znaczenia rodzaj aktywności. Ważny jest jej czas, który zlicza aplikacja Endomondo.

Jak wykazały badania Creating Sustainable Performancei zachowanie równowagi między życiem osobistym a zawodowym, poprawia wydajność (o 16 proc.), zaangażowanie (o 32 proc.) oraz odczucie większej satysfakcję z wykonywanej pracy (o 46 proc.). Wśród firm, które deklarują stosowanie work-life balance, najwięcej jest przedsiębiorstw z sektora IT. Dominują w tym firmy średniej wielkości (69 proc.), a zdecydowanie mniej jest, jedynie 25 proc., jest w tym gronie podmiotów dużych. 

- Niewątpliwie bardzo dobrym sposobem realizacji koncepcji work-life balance jest aktywność fizyczna. Pozwala ona zapomnieć o codziennym obowiązkach, przekłada się na obniżenie poziom stresu i wpływa korzystnie na zdrowie, niwelując negatywne efekty siedzącego trybu pracy. Jeśli dodatkowo możemy dzięki takiej aktywności pomagać, to mamy do czynienia z idealnym połączeniem tego co przyjemne i jednocześnie podwójnie pożyteczne - wyjaśnia Marta Połap z zespołu Branding & Communication FP.

Czytaj też: Wynagrodzenie i work-life balance tracą na znaczeniu. Czego oczekują pracownicy?

Future Processing (FP), gliwickie przedsiębiorstwo informatyczne wytwarzające specjalistyczne oprogramowanie komputerowe na potrzeby międzynarodowego handlu, przemysłu i usług, aktywność sportową łączy z pomaganiem. 

To nie pierwsza odsłona akcji charytatywnej FP. Założeniem kampanii FitPochytani jest, aby w wybranym okresie uczestnicy (pracownicy Future Processing i nie tylko) byli jak najdłużej aktywni sportowo. Nie ma znaczenia rodzaj aktywności. Ważny jest jej czas, który zlicza aplikacja  Endomondo.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Work-life balance w praktyce. Gliwicka firma wie, jak łączyć przyjemne z pożytecznym

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.