-
- •29 paź 2019 18:39
#trashchallenge, wyzwanie zapoczątkowane przez the_easy.vegan, podejmują kolejne firmy. Wyzwanie realizują również polskie firmy, które za pomocą mediów społecznościowych nominują kolejnych. Pracownicy firmy doradczej Cushman & Wakefield posprzątali warszawski Las Bemowski oraz plażę nad Zalewem Wiślanym w Kadynach. Do akcji aktywnie włączyło się 35 pracowników, którzy zebrali prawie 110 worków śmieci. Była to odpowiedź na wyzwanie rzucone przez firmę Ework.

Samo wyzwanie jest bardzo proste. Należy zlokalizować miejsce wymagające posprzątania, sfotografować je przed i po akcji i zamieścić zdjęcia w mediach społecznościowych. Firma, która wykona zadanie, ma prawo nominować kolejne podmioty, które nie boją się podejmować takich wyzwań.
- Czysta planeta to lepsza perspektywa dla kolejnych pokoleń, dlatego z radością przyjęliśmy tę nominację. Właściwie od razu stworzyliśmy listę miejsc, które chcielibyśmy posprzątać. Inicjatywa została bardzo pozytywnie przyjęta również przez osoby pracujące w innych miastach i – oprócz Warszawy – do akcji dołączyli nasi koledzy i koleżanki z Elbląga – powiedziała Joanna Buczkowska, szefowa działu administracji w Cushman & Wakefield.
35 pracowników firmy wysprzątało dwie lokalizacje - Las Bemowski oraz plażę nad Zalewem Wiślanym w Kadymanach. Zgodę na sprzątanie wydały Lasy Miejskie Warszawa oraz Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu. W samo sprzątanie aktywnie włączyła się także lokalna społeczność.
– Miłym zaskoczeniem było to, że lokalne społeczności dbają o swoje najbliższe środowisko naturalne, więc bardzo przydała się nam pomoc mieszkańców, którzy pomogli nam ustalić, gdzie, w pobliżu Lasu Bemowskiego, znajdziemy najbardziej zaśmiecone miejsca. Podobna sytuacja miała miejsce w Elblągu, gdyż pierwotnie chcieliśmy posprzątać Las Komunalny Bażantarnia, jednak po konsultacji z lokalnymi władzami okazało się, że las jest czysty, a naszej pomocy bardziej potrzebuje plaża nad Zalewem Wiślanym w Kadynach – dodaje Buczkowska.
Firma doradcza Cushman & Wakefield w ramach akcji nominowała redakcję EurobuildCEE, agencję SEO Support Media/Scoop oraz firmę mInteractive.
#trashchallenge została zapoczątkowana na jednym z portali społecznościowych przez użytkownika the_easy.vegan. Po kilku dniach stała się jedną z w najpopularniejszych w Social Mediach.



KOMENTARZE (1)