PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Studenci będą się uczyć o społecznej odpowiedzialności biznesu

  • Autor: MN
  • 30 sie 2017 13:31

Uniwersytet Warszawski wprowadził nowy kierunek studiów podyplomowych o nazwie "Nowy konsument - psychologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)".

Studenci będą się uczyć o społecznej odpowiedzialności biznesu
Adobe Stock
REKLAMA

• Do 30 września 2017 r. trwa rekrutacja na nowe studia podyplomowe z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

• Studia prowadzone są przez Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, partnerem merytorycznym jest CSR Consulting.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

• Program obejmuje 192 godziny dydaktyczne, prowadzone przez wykładowców oraz praktyków biznesu. 

Nowa oferta, która powstała na Uniwersytecie Warszawskim ma być odpowiedzią na najnowsze światowe trendy. Opracowany program studiów ma przedstawić w nowatorski sposób spojrzenie na CSR od strony konsumenta i dostarczyć uczestnikom najnowszej wiedzy i praktycznych umiejętności w tym zakresie. 

- Firmy skoncentrowane na tworzeniu i raportowaniu programów CSR-owych często zapominają, że nie są one celem samym w sobie i w dłuższej perspektywie muszą się one przekładać na budowanie biznesu. Dlatego ważne jest, ile o tych działaniach wiedzą konsumenci, jak je postrzegają, i jak na nie reagują - mówi dr hab. Dominika Maison, profesor UW, kierownik studiów podyplomowych.

Program studiów obejmuje 192 godziny dydaktyczne, prowadzone w formie wykładów, seminariów i warsztatów przez wykładowców Uniwersytetu Warszawskiego i doświadczonych praktyków biznesu.  Studia adresowane są do osób zainteresowanych poznaniem zagadnień konsumenckich i nabyciem umiejętności związanych z planowaniem i komunikacją działań CSR. 

Czytaj też: Enea czeka na zgłoszenia do programu stypendialnego. Najzdolniejsi uczniowie otrzymają po 3 tys. zł

- Na świecie zauważamy zmianę podejścia firm do tworzonych strategii CSR i komunikacji z konsumentami w tym obszarze. CSR jest bardzo aktywnie włączany w strategie komunikacji, również marketingowej - stwierdza Małgorzata Greszta, partner zarządzający CSR Consulting, współautorka programu studiów. 

Wiedza i umiejętności zdobyte podczas studiów, mogą być szczególnie przydatne dla osób odpowiedzialnych za budowanie kampanii CSR, komunikację marketingową oraz współpracę pomiędzy działami CSR i marketingu. Rekrutacja trwa do 30 września.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Studenci będą się uczyć o społecznej odpowiedzialności biznesu

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA