Starbucks coraz bardziej eko

Sieć kawiarni dba o środowisko, redukując zużycie plastiku oraz o swoich klientów, dzieląc się z nimi pasją do kawy.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Starbucks coraz bardziej eko

Pasja do kawy i odpowiedzialność to wartości, które leżą u podstaw działalności Starbucks od początku powstania marki. Jako jedna z pierwszych firm na świecie, jeszcze przed Rezolucją Parlamentu Europejskiego, Starbucks zadeklarował, że całkowicie wycofa plastikowe słomki ze swoich kawiarni do 2020 roku.

Co więcej, w roku 2018 rozpoczął się program NextGen Cup Challenge - wspólna inicjatywa Starbucks i McDonald's. Celem projektu jest wprowadzenie nowego rodzaju kubka papierowego, który można całkowicie poddać recyklingowi.

Obecnie trwa drugi etap konkursu, do którego zakwalifikowano 29 projektów. To faza udoskonalania, podczas której twórcy będą mieli możliwość pracy z najlepszymi mentorami w branży. Na autorów zwycięskiego projektu czeka nagroda w wysokości 1 miliona dolarów.

Coraz większym zainteresowaniem gości Starbucks cieszy się inicjatywa Bring Your Own Tumbler, która zachęca do korzystania z własnych kubków wielokrotnego użytku zamiast używania papierowych z kawiarni. Klienci, którzy przyniosą swój kubek, otrzymują 1 zł zniżki na zakupiony napój. Wszystkie te działania są prowadzone w imię przyszłości naszej planety.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.