PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Red Lipstick Monster, Paciorek, Stankiewicz i Izak w społecznym projekcie ING

Mówi się, że o pieniądzach się nie rozmawia. Być może dlatego, że rozmowy na temat finansów budzą wiele trudności, napięć i emocji. ING w ramach kampanii społecznej uruchomiła platformę "Porozmawiajmy o pieniądzach" i po raz kolejny zachęca do działania, podpowiadając jak pracować nad tym, aby nasze rozmowy o pieniądzach były łatwiejsze, przekładały się na lepsze zarządzanie finansami i pozwalały nam bez stresu robić swoje.

  • Autor: AT
  • 6 lip 2021 16:00
Red Lipstick Monster, Paciorek, Stankiewicz i Izak w społecznym projekcie ING
Filip Wojciechowski (fot. mat. pras.)
REKLAMA
  • Nasza inicjatywa "Porozmawiajmy o pieniądzach" ma charakter społeczny. To pierwszy i ważny krok, dzięki któremu młodzi ludzie mogą zacząć lepiej ogarniać swoje finanse - podkreśla Barbara Pasterczyk z ING Banku Śląskim.
  • ING w swojej kampanii stawia na autentyczne historie bohaterów, które staną się motywem przewodnim platformy i z którymi mogą utożsamiać się także inni internauci. 
  • W planach jest pół roku intensywnej komunikacji w postaci kilkuminutowych odcinków. Dobór tematyki nie jest przypadkowy - to zagadnienia, które sprawiają najwięcej trudności i generują najwięcej napięć podczas rozmów lub wręcz są kompletnie unikane.

Do projektu zaproszono internetowych influencerów i youtuberów: Red Lipstick Monster, Karola Paciorka, Martina Stankiewicza i Izaka. To ich finansowe historie staną się pretekstem do poruszenia tematów finansowych, które najbardziej stresują Polaków w trakcie rozmów ze znajomymi czy rodziną. ING stawia na autentyczne historie bohaterów, które staną się motywem przewodnim platformy i z którymi mogą utożsamiać się także inni internauci.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Nasza inicjatywa „Porozmawiajmy o pieniądzach” ma charakter społeczny. Jej nadrzędnym celem jest zachęcanie młodych ludzi do otwartej rozmowy o pieniądzach. To pierwszy i ważny krok, dzięki któremu młodzi ludzie mogą zacząć lepiej ogarniać swoje finanse, przyjrzeć się swoim domowym budżetom i świadomie planować wydatki - podkreśla Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W planach jest pół roku intensywnej komunikacji w postaci kilkuminutowych odcinków. Dobór tematyki nie jest przypadkowy - to zagadnienia, które sprawiają najwięcej trudności i generują najwięcej napięć podczas rozmów lub wręcz są kompletnie unikane. Pierwszym z poruszanych tematów jest określenie swoich oczekiwań, kiedy dzielimy wspólne rachunki np. za wyjście na miasto.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Red Lipstick Monster, Paciorek, Stankiewicz i Izak w społecznym projekcie ING

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.