PARTNER PORTALU partner portalu

Pracownicy wypełnili ankiety. Pracodawca pomógł dwóm organizacjom

Kaufland, chcąc zachęcić pracowników do udziału w badaniu satysfakcji, zadeklarował przekazanie na cele dobroczynne określonej kwoty od każdej wypełnionej ankiety. W sumie zebrano 38 000 zł, które trafiły do Polskiej Akcji Humanitarnej i Polskiego Czerwonego Krzyża.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Pracownicy wypełnili ankiety. Pracodawca pomógł dwóm organizacjom

Sieć Kaufland, chcąc zachęcić pracowników do udziału w badaniu satysfakcji, postanowiła przekazać na cele dobroczynne stałą kwotę od każdej wypełnionej ankiety. Beneficjentów, do których trafiły pieniądze wybrali sami pracownicy, którzy wskazali Polską Akcję Humanitarną i Polski Czerwony Krzyż.

- Bardzo zależało nam na tym, aby poznać opinie jak największej liczby naszych pracowników.
W ten sposób, znając ich potrzeby, możemy stale pracować nad tworzeniem możliwie najlepszego środowiska pracy spełniającego ich oczekiwania. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy osiągnąć podwójną korzyść i zaangażowanie naszych pracowników przełożyliśmy na konkretną pomoc dla Polskiej Akcji Humanitarnej oraz Polskiego Czerwonego Krzyża - tłumaczy Małgorzata Ławnik z Kaufland Polska.

Sieć współpracuje z  Polską Akcją Humanitarną także przy realizacji innych projektów. W maju i czerwcu podczas realizacji kampanii „Urodziny Payback w Kauflandzie” wartość 5 proc. punktów Payback wydanych w trakcie trwania kampanii w sklepach sieci zasiliło konta PAH. W ten sposób zebrano ponad 140 tys. zł, które zostały przekazane na rzecz znanego programu dożywiania dzieci Pajacyk. Z kolei w listopadzie w sklepach sieci w całej Polsce pojawi się wspólny kalendarz adwentowy Kauflandu i Polskiej Akcji Humanitarnej. Złotówka ze sprzedaży każdego z kalendarzy zasili konto organizacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.