PARTNER PORTALU partner portalu

Pracownicy Schneider Electric biorą udział w kampanii na rzecz równości płci

23 tysiące mężczyzn zatrudnionych przez Schneider Electric podpisało internetową petycję kampanii wspierającej ideę równości płci i rozwój lepszych relacji między kobietami i mężczyznami w miejscu pracy.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Pracownicy Schneider Electric biorą udział w kampanii na rzecz równości płci

Globalna kampania #HeForShe zainicjowana została w 2014 roku przez UN Women, podmiot ONZ zajmujący się działaniami na rzecz równości płci i wspierania kobiet. Ma ona na celu zaangażowanie mężczyzn w działania zmierzające do usunięcia barier społecznych i kulturowych, które uniemożliwiają kobietom i dziewczynom realizację swojego potencjału.

Około 20 proc. wszystkich mężczyzn zatrudnionych przez Schneider Electric przyłączyło się do tej kampanii, a ich liczba stale wzrasta.

- Dla wszystkich pracowników i pracowniczek Schneider Electric kampania #HeForShe jest czymś więcej niż tylko kampanią komunikacyjną – to ważna akcja na rzecz zmiany społecznej, której celem jest rozwój lepszych relacji między kobietami i mężczyznami w miejscu pracy, nie tylko w naszej firmie, ale na całym świecie - mówi Olivier Blum, specjalista HR w Schneider Electric.

- Jako korporacja mamy kluczową rolę do odegrania w działaniach na rzecz pozytywnej zmiany i zobowiązujemy się do bycia jednym z jej ważnych motorów. Schneider Electric zachęca wszystkich do udziału w kampanii prostym komunikatem: większa różnorodność i równość płci to lepszy świat i lepsza firma - dodaje Olivier Blum.

Schneider Electric zainicjował wewnętrzną kampanię #HeForShe w czerwcu 2015 r. Do końca października ponad 23 tysiące mężczyzn zatrudnionych w firmie podpisało petycję, przy szczególnie wyraźnej mobilizacji pracowników z Indii, Brazylii, Stanów Zjednoczonych i Francji.

Firma zachęca wszystkich uczestników do publikowania własnych historii i opinii oraz komunikowania swojego wsparcia dla idei równości i różnorodności płci, zarówno w firmie, jak i poza nią. Uczestnicy mogą okazać swoje poparcie na przykład, publikując zdjęcia selfie z komentarzem i hashtagiem dotyczącym akcji w mediach społecznościowych.

Zespoły Schneider Electric organizują też wydarzenia poświęcone akcji oraz publikują zdjęcia i filmy w wewnętrznej sieci społecznościowej fitmy. Z każdym tygodniem kampania nabiera tempa, stając się platformą dla wszystkich pracowników Schneider Electric, mówiących wspólnym głosem o potrzebie zmiany sposobu myślenia i zachowań. Angażuje także coraz większą rzeszę mężczyzn w globalną dyskusję na temat równego statusu kobiet i mężczyzn.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.