„POLOmarket – Wspólnie dbamy o zdrowie” - tak nazywa się program prywatnej opieki medycznej, którym zostali objęci wszyscy pracownicy Grupy POLOmarket. To kolejny pomysł sieci handlowej, na walkę nie o klientów, a o pracowników, których brak jest mocno odczuwalny.

– W Grupie POLOmarket traktujemy pracowników jako nasz największy kapitał. Dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i podjęliśmy decyzję o wdrożeniu programu prywatnej opieki medycznej - tłumaczy Beata Zielińska, dyrektor personalny w POLOmarkecie.
Program wystartował w czerwcu. Dla pracowników grupy jest całkowicie bezpłatny. W ramach pakietu można skorzystać z dostępu do lekarzy wielu specjalizacji. Pakiet medyczny obejmuje też podstawowe zabiegi pielęgniarskie, dostęp do diagnostyki laboratoryjnej i obrazowej, szczepień, testów alergicznych, zabiegów fizykoterapeutycznych i przeglądów stomatologicznych.
Na tym nie koniec. Także członkowie rodzin - współmałżonkowie, partnerzy życiowi oraz dzieci - mogą dołączyć do programu. Jednak w ich przypadku jest on płatny.
- Dbając o zdrowie naszych ludzi i ich rodzin, przyczyniamy się nie tylko do poprawy efektów ich pracy, ale również do podniesienia ogólnej jakości ich życia – mówi Zielińska.
Wprowadzenie prywatnej opieki medycznej to kolejny krok Grupy w coraz bardziej zaciętej rywalizacji z sieciami handlowymi o pracowników. Jak przypomina Zielińska, w zeszłym roku wszyscy pracownicy Grupy POLOmarket otrzymali Kartę Pracownika, uprawniającą do zakupów w sklepach sieci z atrakcyjnymi zniżkami. Firma podniosła też podstawowe wynagrodzenie.
- Chcemy być postrzegani jako pracodawca, który dba o swoich pracowników i ich rodziny –podsumowuje dyrektor personalny w POLOmarkecie.


KOMENTARZE (0)