Pracownicy poszli "o zakład" z bankiem, że jeśli przebędą długość równika, instytucja finansowa wspomoże fundację realizująca marzenia chorych dzieci.

• Na wykonanie zadania, przebycia 40 075 km, pracownicy mają cztery tygodnie.
• Akcja ruszyła z początkiem czerwca, więc do jej zakończenia pozostało już niewiele czasu.
Kiedy w 1827 roku opublikowano powieść francuskiego pisarza Juliusza Verne’a pt. "W osiemdziesiąt dni dookoła świata" nie mógł on przypuszczać, że prawie dwieście lat później idea okrążania globu będzie przyświecać kolejnym pokoleniom. W czerwcu 2017 roku, w 190 lat po wydaniu XIX wiecznej powieści, jej ideę wcielili w życie pracownicy Eurobanku.
Co więcej nie chcą zamknąć się w 80 dniach, a dokonać wyczynu w raptem 4 tygodnie. Jeśli się da to nawet szybciej. Akcji "Our People Round The World" przyświeca także pewien zakład, który poczynili sami podróżnicy ze swoim pracodawcą.
Jeśli w założonym okresie 4 tygodni pokonają 40 075 km - czyli długość równika - bank przekaże środki na realizację marzeń podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”, zgodnie z przelicznikiem - 1 złoty za 1 przejechany kilometr.

Nie będzie co prawda wielkiej wyprawy przez oceany, Indie, Afrykę, czy też stepy Ameryki Północnej, ale będzie rywalizacja sportowa.
Na czym polega ta akcja? Pracownik wybiera dowolną dyscyplinę związaną z pokonywaniem dystansu. Może to być bieg, jazda na rowerze i na bieżąco monitoruje długość przebytej trasy w zewnętrznej aplikacji. Pokonane kilometry są przypisywane do rywalizacji i prezentowane w czasie rzeczywistym na stronie akcji.
- Akcję Our People Round The World rozpoczęliśmy filmem zrealizowanym z udziałem naszych pracowników, którzy nie tylko podzielili się z nami swoją pasją, ale i ruszyli z pierwszą zmianą w wirtualnej sztafecie przez całą Polskę. Jej rezultaty możemy śledzić w czasie rzeczywistym dzięki interaktywnej kuli ziemskiej, która ukazuje przejechany już odcinek wraz z licznikiem kilometrów. Świadomość, jak niewiele brakuje do osiągnięcia celu i wsparcia instytucji charytatywnej, jeszcze bardziej mobilizuje nas do pokonywania kolejnych dystansów – mówi Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzający w eurobanku.


KOMENTARZE (0)