PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Poziom satysfakcji pracowników DB Schenker: 3,9 w 5-stopniowej skali

Zgodnie z danymi raportu społecznego DB Schenker Logistics indeks satysfakcji z pracy wynosi wśród kobiet 4,0, a wśród mężczyzn 3,9, gdzie maksymalnym wynikiem jest 5. Raport porusza też kwestie BHP, rozwoju zawodowego i równowagi między życiem prywatnym i zawodowym.

  • Autor:JP
  • 18 lis 2015 13:56
Poziom satysfakcji pracowników DB Schenker: 3,9 w 5-stopniowej skali
DB Schenker opublikował raport nt. zrównoważonego rozwoju. /Fot. dbschenker.com
REKLAMA

DB Schenker podsumował swoje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju w latach 2013-2014. Najnowszy raport prezentuje działania kluczowe z punktu widzenia firmy DB Schenker Logistics i jej interesariuszy.

- Struktura raportu społecznego wynika z przyjętej przez firmę strategii zrównoważonego rozwoju – mówi Beata Konecka, szef marketingu w DB Schenker Logistics. – Działania DB Schenker Logistics pokazane zostały w podziale na trzy filary strategii: ekonomię, społeczeństwo i środowisko. Wiele spośród tych działań firma podejmowała we współpracy z interesariuszami.

Bezpieczeństwo pracy

- Dbamy o higienę i właściwe warunki pracy. Ważnym czynnikiem w tym obszarze jest ciągłe doskonalenie naszej organizacji pracy. Działamy według systemu 5S, który pomaga w utrzymaniu ładu i porządku. Kładziemy nacisk na równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym - czytamy w raporcie.

Rozwój

W DB Schenker Logistics średnio w roku awansuje około 180 osób – zmieniając stanowisko na wyższe lub obejmując większy zakres odpowiedzialności.

Pracownicy rozwijają swoje umiejętności według zasady 70-20-10. W 70 proc. uczą się wykonując codzienne obowiązki, biorąc udział w nowych projektach czy wolontariacie. W 20 proc. uczą się od koleżanek i kolegów, którzy w określonej specjalności są bardziej doświadczeni. 10 proc. to szkolenia i kursy.

Work-life balance

Firma deklaruje również zainteresowanie zdrowym stylem życia i równowagą pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym.

schenker wlb.png
schenker wlb.png

Praca nad raportem przebiegała wieloetapowo. Na początku pracownicy i dostawcy dokonali oceny poprzedniego raportu i zgłosili swoje propozycje względem kolejnego. Firma zapytała też o oczekiwania klientów i pozostałych partnerów, w tym współpracujące organizacje. Na tej podstawie, przy współudziale przedstawicieli wielu obszarów działalności firmy, zostały wyłonione kluczowe z punktu widzenia interesariuszy, tematy do raportowania.

Raport, który powstał w kolejnych miesiącach dzięki zaangażowaniu wielu pracowników firmy, został na zakończenie poddany audytowi firmy doradczej Deloitte.

To czwarta tego typu publikacja skierowana przez firmę do jej otoczenia. DB Schenker Logistics raportuje w cyklu dwuletnim. Tradycyjnie już, ze względów ekologicznych, raport  został udostępniony wyłącznie w internecie.

 

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Poziom satysfakcji pracowników DB Schenker: 3,9 w 5-stopniowej skali

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.