PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Parytet płci wśród kierownictwa i zrównanie płac. Nowy plan Pernod Ricard

Drugi największy producent win i alkoholi mocnych na świecie, Grupa Pernod Ricard, ogłosiła nowy plan działań w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności. Wyznacza w nim 8 konkretnych zobowiązań do realizacji do 2030 roku, zgodnych z Celami Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Wśród deklaracji pojawiło się zrównanie płac czy parytet płci w kadrze kierowniczej wyższego szczebla.

  • Aleksandra Helbin
    AH
  • 3 kwi 2019 18:30
Parytet płci wśród kierownictwa i zrównanie płac. Nowy plan Pernod Ricard
fot. mat. pras.
REKLAMA

8 nowych zobowiązań, które podjęła Grupa Pernod Ricard w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności, dotyczy czterech najważniejszych obszarów: troski o miejsce pochodzenia, doceniania ludzi, wytwarzania w obiegu zamkniętym i odpowiedzialnej gościnności. Zostały one wyznaczone w odpowiedzi na najbardziej palące współcześnie problemy, takie jak zmiana klimatu, prawa człowieka czy gospodarowanie odpadami. Cele mają określone terminy do osiągnięcia do 2030 roku, co umożliwi śledzenie postępów.

I tak Pernod Ricard zapowiada, że do 2022 roku zapewni pełną równość płac, a do 2030 roku kadra kierownicza wyższego szczebla będzie zespołem w składzie zgodnym z zasadą gender balance, czyli równowagi płci. Ponadto do 2030 roku wszyscy pracownicy zdobędą nowe umiejętności dzięki regularnym, odbywającym się przynajmniej co 3 lata, szkoleniom.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Grupa przeszkoli także do 2030 r. 10 000 barmanów w zakresie wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w barach, w tym gospodarowania odpadami i rezygnacji z plastiku.

Ponadto Pernod Ricard zobowiązuje się, że do 2030 roku wszystkie spółki grupy wdrożą strategiczny projekt w zakresie bioróżnorodności. Do 2025 roku z kolei grupa opracuje projekty pilotażowe w zakresie rolnictwa regeneratywnego na terenie swoich winnic w ośmiu regionach winiarskich (Argentynie, Kalifornii, Cognac, Szampanii, Hiszpanii, Australii, Nowej Zelandii i Chinach), naśladując naturalne procesy w celu poprawy jakości warstwy uprawnej gleby, zlewni rzek i ekosystemów. Do 2030 roku Pernod Ricard przekaże dalej swoją wiedzą i doświadczenie w ramach współpracy z ponad 5 tysiącami rolników.

W nowym planie nie zabrakło również deklaracji rezygnacji z plastiku jednorazowego użytku. Do 2025 r. Pernod Ricard ma zamiar przestać używać elementów promocyjnych wykonanych z tego typu tworzyw, a opakowania mają być do tego czasu w całości wykonywane z materiałów nadających się do ponownego wykorzystania, biosurowców lub materiałów nadających  się do przetworzenia lub kompostowania. Oprócz tego, do 2030 roku grupa wprowadzi w charakterze pilotażu pięć nowych metod dystrybucji win i alkoholi mocnych, zgodnych z modelem gospodarki w obiegu zamkniętym i pomoże zwiększyć współczynnik recyklingu na 10 największych rynkach, gdzie ten współczynnik jest niski.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Parytet płci wśród kierownictwa i zrównanie płac. Nowy plan Pernod Ricard

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.