P&G publikuje raport CSR. Działa na rzecz różnorodności, integracji i równości płci

Chcemy być motorem pozytywnych zmian i siłą napędową rozwoju - mówi David Taylor, prezes zarządu oraz dyrektor generalny Procter & Gamble Company. Firma wypełniła już wiele ze swoich wyznaczonych na rok 2020 celów, dotyczących klimatu, wody i odpadów, dlatego teraz wdraża nowe założenia ramowe strategii P&G Ambition 2030, które skupiają się na obszarach, w których może zdziałać najwięcej - za pośrednictwem marek, łańcucha dostaw, społeczeństwa i pracowników.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

P&G publikuje raport CSR. Działa na rzecz różnorodności, integracji i równości płci

  • P&G jest potentatem światowym, który kontroluje m.in. takie marki, jak Always, Ambi Pur, Gillette, Head & Shoulders, Oral-B, Pampers czy Pantene.
  • Firma przekazała najbardziej potrzebującym przeszło czternaście miliardów litrów czystej wody pitnej w ramach programu Children’s Safe Drinking Water Program. Ponadto ponownie koncentruje się na kwestii odpadów z tworzyw sztucznych.
  • Firma poprzez filmy o uprzedzeniach rasowych i integracji społecznej osób LGBT zainicjowała dyskusję na temat różnorodności.

W raporcie dotyczącym odpowiedzialności społecznej firmy (Citizenship Report), P&G zwraca uwagę na najnowsze działania. Według zapewnień spółki, poczyniono postępy we wszystkich priorytetowych obszarach swoich działań społecznych. 

- Chcemy być motorem pozytywnych zmian i siłą napędową rozwoju. Wiemy, że im bardziej włączamy odpowiedzialność społeczną do strategii biznesowej biznesowych tym większe oddziaływanie na naszych konsumentów, społeczności, w których żyjemy i pracujemy, a także na cały świat wokół nas. Takie podejście sprzyja naszemu rozwojowi i budowaniu biznesu – mówi David Taylor, prezes zarządu oraz dyrektor generalny P&G.

Działalność społeczna

Dotychczas firma P&G przekazała najbardziej potrzebującym przeszło czternaście miliardów litrów czystej wody pitnej w ramach programu Children’s Safe Drinking Water Program.

Marki P&G odegrały też ważną rolę w niesieniu pomocy ofiarom katastrof, takich jak huragany Harvey, Irma, Maria i Florence. W ramach programu zapewniającego darmowe pranie poszkodowanym (Tide Loads of Hope) pralki P&G zapełniono w sumie 3800 razy, co pomogło przywrócić odrobinę normalności na obszarach dotkniętych skutkami żywiołów.

Różnorodność i otwartość

Dzięki nagrodzonym filmom – „Rozmowa” (The Talk), traktującym o uprzedzeniach rasowych, oraz „Słowa mają znaczenie” (The Words Matter), opowiadającym o integracji społecznej osób LGBT+ w P&G – firma zainicjowała dyskusję na temat różnorodności.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.