PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Orlen podał, ile zyskał na sponsoringu. Jest raport

PKN Orlen jako pierwszy w Polsce publikuje raport roczny za 2020 r. poświęcony działalności sponsoringowej. Publikacja zawiera szeroki opis wspieranych projektów, ich efektów oraz wypracowanych dobrych praktyk, dotyczących współpracy ze sportowcami, instytucjami kultury i partnerami społecznymi.

  • Autor:PAP/JP
  • 25 maj 2021 17:04
Orlen podał, ile zyskał na sponsoringu. Jest raport
W ten sposób budujemy globalną rozpoznawalność marki Orlen, która jest obecna już w ponad 110 krajach na 6 kontynentach - mówi prezes Daniel Obajtek (fot. mat. pras)
REKLAMA
  • Informując o raporcie z działalności sponsoringowej, PKN Orlen podkreślił, iż "jest największym mecenasem polskiego sportu i kultury".
  • "PKN Orlen jako pierwszy w Polsce publikuje raport roczny za 2020 r. poświęcony działalności sponsoringowej" - oznajmił we wtorek płocki koncern.
  • Jak podkreślono w informacji, "pierwsza tego typu publikacja na rynku zawiera szeroki opis projektów wspieranych przez Orlen, efektów działalności sponsoringowej oraz wypracowanych przez lata dobrych praktyk w zakresie współpracy ze sportowcami, instytucjami kultury i partnerami społecznymi".

PKN Orlen zwrócił uwagę, że jest podmiotem najczęściej angażującym się w działalność sponsoringową, według 54 proc. ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinie w grudniu 2020 r. Według spółki, to wzrost aż o 11 punktów proc. "Tym samym koncern wyprzedził pozostałe analizowane marki" - przekazano w komunikacie.

Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek podkreślił, że od trzech lat spółka ta oraz jej grupa kapitałowa budują koncern multienergetyczny, który będzie mógł skutecznie konkurować na międzynarodowych rynkach i wzmocni polską gospodarkę, a jednym z narzędzi, które aktywnie wspiera podejmowane tam działania biznesowe, jest właśnie sponsoring sportu i kultury.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

"W ten sposób budujemy globalną rozpoznawalność marki Orlen, która jest obecna już w ponad 110 krajach na 6 kontynentach" - podkreślił Obajtek. Jak zaznaczył, w 2020 r. łączny ekwiwalent reklamowy, wynikający z naszej działalności sponsoringowej w obszarze sportu i kultury, wyniósł niemal 800 mln zł. "Raport, który przygotowaliśmy, jest potwierdzeniem, że istotnie przyczyniamy się do rozwoju polskiego sportu i kultury, łącząc jego wsparcie z celami biznesowymi spółki" - stwierdził prezes PKN Orlen.

Obajtek podkreślił, że publikacja powstała także po to, by pokazać bardzo szeroki zakres aktywności płockiego koncernu. "Jako lider chcemy wyznaczać kierunki, dzielić się doświadczeniami i wypracowanymi przez nas wysokimi standardami współpracy ze światem sportu i kultury" - oświadczył szef PKN Orlen.

Orlen wspiera Alfa Romeo Racing i Roberta Kubicę

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Orlen podał, ile zyskał na sponsoringu. Jest raport

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.