PARTNER PORTALU partner portalu

Obok nowych sklepów KiK chce rozwijać swój CSR

W nadchodzącym roku sieć odzieżowych dykontów KiK chce utrzymać tempo rozwoju, otwierać nowe sklepy,  zadbać o swój CSR i umacniać wizerunek brandu w mediach społecznościowych. Marka dodatkowo weryfikuje swoje plany ekspansji nad Wisłą.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Obok nowych sklepów KiK chce rozwijać swój CSR

Tylko w ostatnim kwartale 2019 r. powstało prawie 30 nowych sklepów KiK. Przesądziło to o tym, że rok 2019 okazał się rekordowym w historii marki w Polsce. Do użytku klientów zostało oddane około 45 000 mkw. powierzchni sprzedażowej w postaci blisko 70 sklepów. Dziś KiK dotarł na półmetek początkowych założeń ekspansyjnych i zapewnia, że jeszcze nie powiedział ostatniego słowa w tej kwestii.

- Liczbę 650 sklepów zawsze postrzegaliśmy jako pewien wyznacznik, cel, do którego zmierzamy, ale na pewno nie jako szczyt naszych możliwości - komentował Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK. W jego ocenie, półmetek początkowych założeń to dobry moment na weryfikację dotychczasowych działań i dalszych planów. - Nie wykluczamy otwarcia znacznie większej ilości sklepów niż wspomniane 650 lokalizacji - dodaje.

Jak dodaje Kulik w ostatnich latach mocno zyskała rola dyskontów w branży retail. W okresie, kiedy KiK wkraczało do Polski sklepy z odzieżą nie były punktem obowiązkowym centrów zakupowych, podczas, gdy dzisiaj są wręcz naturalnym zjawiskiem.

Czytaj też: Oto jakie będą trendy w CSR w 2020 r

- Cieszę się, że mieliśmy w tych działaniach swój udział, a właściwie wciąż go mamy - komentował jeszcze Kulik proces umacniania się sklepów jego marki w Polsce. - Jesteśmy dobrym partnerem w biznesie i miejscem, które chętnie odwiedzają klienci, co tylko motywuje do dalszych działań. 8 lat temu wielu Polaków nie znało KiKa, w mediach społecznościowych potrafili dopytywać kim jesteśmy, czym się zajmujemy. Dzisiaj wciąż dopytują, ale już nie o opis działalności, tylko o to, kiedy otworzymy sklep w ich sąsiedztwie.

W najbliższych planach KiK jest utrzymanie tempa rozwoju, wyrażone zarówno w dalszej ekspansji, jak i działaniach CSR, a także umacnianiu wizerunku brandu w social mediach. W 2020 roku KIK planuje otwarcie 350. sklepu, a biorąc pod uwagę zeszłoroczne ekspansyjne niespodzianki możemy zobaczyć 400 nowych sklepów przed końcem roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.