PARTNER PORTALU partner portalu

MyBenefit i Allegro nawiązały współpracę

Należąca do grupy Benefit Systems, firma MyBenefit, właściciel pierwszej i największej w Polsce kafeterii benefitów pracowniczych, nawiązała współpracę z platformą handlową Allegro. Od kwietnia firma udostępniła swoim klientom nową formę świadczeń pozapłacowych w postaci kuponów do Allegro w trzech różnych kategoriach: kultura i rozrywka, sport i turystyka oraz supermarket.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

MyBenefit i Allegro nawiązały współpracę

  • MyBenefit zarządza największą w Polsce platformą benefitów pozapłacowych, z których korzysta ponad 500 firm.
  • Pracownik sam wybiera benefity odpowiadające jego potrzebom i zainteresowaniom z oferty produktów i usług dostępnej na platformie on-line.
  • Od kwietnia w Kafeterii dostępny jest nowy benefit w postaci kuponów do Allegro występujący w trzech różnych kategoriach. 

Kultura i rozrywka zapewnia dostęp do ulubionych gatunków literatury, płyt i instrumentów muzycznych lub gier, zarówno online jak i towarzyskich. Miłośnicy sportu i turystyki znajdą szeroką gamę akcesoriów i sprzętów sportowych. 

Z kolei w obszarze Supermarket do dyspozycji są produkty pierwszej potrzeby - takie jak niezbędne dziś maseczki czy żele antybakteryjne, natomiast poprzez dostęp do całej oferty Allegro użytkownicy Kafeterii mogą dokonać zakupu sprzętów  elektronicznych m.in. z Media Markt lub skorzystać z ulubionych marek odzieżowych.

Dzięki tak różnorodnej ofercie pracodawca może wspierać zarówno podstawowe potrzeby pracowników i ich rodzin, jak i ich indywidualne pasje i zainteresowania.

- Aby zapewnić jak najlepsze wsparcie naszym klientom zdecydowaliśmy się na mocny zwrot w kierunku zakupów online - zaznacza Jolanta Rycerz, prezes zarządu MyBenefit. - Elastyczność naszego  systemu kafeteryjnego pozwala nam dowolnie modyfikować ofertę i na bieżąco dostosowywać ją do potrzeb pracodawców. Wiemy, że w dobie pandemii koronawirusa potrzeby pracodawców skupiają się zarówno na zapewnieniu motywacji i zaangażowania pracowników, jak i pomocy w realizacji podstawowych potrzeb. Zakupy na Allegro, największej platformie  zakupowej w Polsce stały się dziś potrzebną i wymierną formą wsparcia, dlatego  zdecydowaliśmy się ją udostępnić na naszej platformie w najszybszym możliwym terminie - dodaje Jolanta Rycerz.

 W Allegro rozumieją, że nadrzędnym celem pracodawców jest motywowanie i zachęcanie  pracowników do aktywnego i wartościowego spędzania czasu w ramach wspierania idei work-life balance.

- Dynamiczny rozwój naszej platformy o atrakcyjne oferty z obszaru kultury, rozrywki czy sportu pozwala nam ten cel skutecznie realizować - wskazuje Damian Zapłata, członek zarządu Allegro. - Dodatkową wartością jest dostęp do standardowej oferty różnorodnych produktów w konkurencyjnych cenach, którą z pewnością docenią użytkownicy Kafeterii. Cieszymy się, że dzięki współpracy z największym dostawcą systemu kafeteryjnego w Polsce, Allegro stanie się ważnym dostawcą świadczeń pozapłacowych i będzie mógł nieprzerwalnie wspierać aktualne potrzeby polskich pracodawców - dodaje Damian Zapłata.

 Do platformy kafeteryjnej MyBenefit co miesiąc dołącza od kilku do kilkunastu pracodawców.  To skuteczny system motywacyjny, który zwiększa zaangażowanie zespołu. Pracownicy  są bardziej świadomi tego, co dostają od firm. Sami wybierają benefity, korzystając z różnorodnej oferty produktów w wielu kategoriach. Wybór benefitów jest w pełni automatyczny, a cały proces odbywa się w trybie on-line.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.