Do roku 2025 wszystkie opakowania McDonald’s przeznaczone dla gości restauracji będą pochodziły z recyklingu, certyfikowanej produkcji lub ze źródeł odnawialnych. Firma wprowadzi ponadto we wszystkich swoich placówkach segregację opakowań przeznaczonych dla gości – zapowiedź taką przekazała Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

Zmiany te stanowią część przyjętej przez gastronomicznego potentata strategii „Scale for Good”, która będzie realizowana na wszystkich 100 rynkach, gdzie obecny jest McDonald’s.
- Marnotrawienie zasobów nigdy się nie opłaca, a my jesteśmy przede wszystkim firmą gastronomiczną, więc jakość środowiska naturalnego jest dla nas kluczowa – podkreśla Anna Borys-Karwacka.
- To będzie wielka operacja, wielka praca dla nas związana z łańcuchem dostaw, natomiast jesteśmy przekonani, że jako lider rynku jesteśmy zobowiązani do wzięcia odpowiedzialności za te opakowania, które wprowadzamy na rynek – dodaje dyrektor Borys-Karwacka. Jak tłumaczy praktyczna realizacja tych działań może się różnić, będąc uzależniona od legislacji na danym rynku, tamtejszej infrastruktury związanej z recyklingiem oraz stanu świadomości samych ludzi.


KOMENTARZE (0)