- Autor: PAP/AT
- •28 mar 2023 22:33
Marka Levi Strauss & Co będzie prezentować swoje produkty na modelach stworzonych przez sztuczną inteligencję. Zamierza w ten sposób umożliwić klientom wybranie awatara, który będzie jak najbardziej do nich podobny, aby mogli zobaczyć jak ubrania mogą wyglądać na nich samych.

Obecnie kolekcje ubrań Levi's prezentowane są na stronach internetowych w tradycyjny sposób - jedno ubranie pokazuje jedna modelka lub model. Jak się okazuje, nie wszystkim klientom to odpowiada. Dlatego marka sięga po wirtualne modelki i modeli, co ma zapewnić kupującym "bardziej spersonalizowane i całościowe wrażenia podczas zakupów". Ubrania firmy Levi Strauss & Co dzięki modelkom wygenerowane przez sztuczną inteligencję będą prezentowane w sposób bardziej różnorodny pod względem typów sylwetki i koloru skóry.

Czytaj więcej
Levi's rozwiąże umowy ze swoimi modelkamiW realizacji tego projektu Levi's współpracuje z holenderskim cyfrowym studiem mody Lalaland.ai, które wykorzystuje zaawansowaną sztuczną inteligencję, aby umożliwić markom modowym i sprzedawcom detalicznym tworzenie hiperrealistycznych modeli. "Chociaż sztuczna inteligencja prawdopodobnie nigdy w pełni nie zastąpi nam modeli ludzkich, to jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie może nam zapewnić w zakresie poprawy doświadczeń klientów" - oświadczyła dr Amy Gershkoff Bolles, globalna szefowa strategii cyfrowej i nowych technologii w Levi Strauss & Co. I dodała, że wykorzystanie sztucznej inteligencji nie oznacza dla jej firmy zakończenia współpracy z żywymi modelkami i modelami, to tylko nowy pomysł na zaoferowanie klientom lepszej obsługi.

Czytaj więcej
Modelka skazana za złamanie zasad publicznej moralności
KOMENTARZE (2)