PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Kompania Piwowarska walczy z FAS

  • Katarzyna Domagała-Szymonek
    KDS
  • 13 wrz 2019 12:13

Kompania Piwowarska włączyła się w kampanię społeczną wspierającą walkę z FAS. FASOFF ma za cel uświadamianie wszystkim ludziom nieodwracalnych skutków, jakie niesie za sobą spożywanie alkoholu przez kobietę w ciąży. Jej autorzy przestrzegają, że „symboliczna kropla” może mieć wpływ na zdrowie dziecka i może być przyczyną FAS.

Kompania Piwowarska walczy z FAS
W ramach kampanii FASOFF stworzono nietypowy sklep internetowy - www.fasoff.pl. (grafika: FASOFF)
REKLAMA
  • Kampania społeczna ruszyła 9 września. Obchodzimy wtedy Światowy Dzień FAS.
  • Za jej przeprowadzenie odpowiada Fundacja „Dom w Łodzi”, natomiast wspiera ich Kompania Piwowarska.
  • FAS to zaburzenia powstające u dzieci  w trakcie życia płodowego. Są skutkiem działania alkoholu na płód. W Polsce z FAS każdego roku rodzi się ponad 9 tys. dzieci. 

- Od 10 lat prowadzimy działania komunikacyjne w mediach oraz w internecie skierowane do przyszłych mam i ich otoczenia. Zamieszczamy oznaczenia „W ciąży nie piję alkoholu” na opakowaniach i w reklamach. Informacje dotyczące szkodliwości spożywania alkoholu w ciąży można znaleźć także na naszej edukacyjnej stronie abcalkoholu.pl oraz dzięki akcjom prowadzonym we współpracy z różnymi partnerami np. placówkami medycznymi - komentuje Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej. W ubiegłym roku aż 273 tys. osób zostało zaangażowanych w nasze programy związane z odpowiedzialnością społeczną – są wśród nich również aktywności przestrzegające przed spożywaniem alkoholu w ciąży - dodaje.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W ramach kampanii FASOFF stworzono nietypowy sklep internetowy - www.fasoff.pl - z produktami dla dzieci, które w rzeczywistości nie istnieją i nie można ich kupić, ponieważ witryna ma wymiar czysto edukacyjny.

- W całym projekcie chodzi o to, że poprzez dość mocne komunikaty i wizualizację kampanii chcemy zwrócić uwagę na problem jakim jest FAS. Wszyscy się zgodzą z tym, że nikt nie chce częstować dziecka alkoholem, więc rzeczy, które znajdują się w sklepie również symbolizują coś, czego nie chcemy dać dziecku – niechcianą wyprawkę nawiązującą do Spektrum Płodowych Zaburzeń Alkoholowych. Za to po kliknięciu na wybrany produkt pojawia się jedna z informacji na temat FAS - uzupełnia Adamski.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kompania Piwowarska walczy z FAS

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA