PARTNER PORTALU partner portalu

Kompania Piwowarska walczy z FAS

Kompania Piwowarska włączyła się w kampanię społeczną wspierającą walkę z FAS. FASOFF ma za cel uświadamianie wszystkim ludziom nieodwracalnych skutków, jakie niesie za sobą spożywanie alkoholu przez kobietę w ciąży. Jej autorzy przestrzegają, że „symboliczna kropla” może mieć wpływ na zdrowie dziecka i może być przyczyną FAS.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Kompania Piwowarska walczy z FAS

  • Kampania społeczna ruszyła 9 września. Obchodzimy wtedy Światowy Dzień FAS.
  • Za jej przeprowadzenie odpowiada Fundacja „Dom w Łodzi”, natomiast wspiera ich Kompania Piwowarska.
  • FAS to zaburzenia powstające u dzieci  w trakcie życia płodowego. Są skutkiem działania alkoholu na płód. W Polsce z FAS każdego roku rodzi się ponad 9 tys. dzieci. 

- Od 10 lat prowadzimy działania komunikacyjne w mediach oraz w internecie skierowane do przyszłych mam i ich otoczenia. Zamieszczamy oznaczenia „W ciąży nie piję alkoholu” na opakowaniach i w reklamach. Informacje dotyczące szkodliwości spożywania alkoholu w ciąży można znaleźć także na naszej edukacyjnej stronie abcalkoholu.pl oraz dzięki akcjom prowadzonym we współpracy z różnymi partnerami np. placówkami medycznymi - komentuje Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej. W ubiegłym roku aż 273 tys. osób zostało zaangażowanych w nasze programy związane z odpowiedzialnością społeczną – są wśród nich również aktywności przestrzegające przed spożywaniem alkoholu w ciąży - dodaje.

W ramach kampanii FASOFF stworzono nietypowy sklep internetowy - www.fasoff.pl - z produktami dla dzieci, które w rzeczywistości nie istnieją i nie można ich kupić, ponieważ witryna ma wymiar czysto edukacyjny.

- W całym projekcie chodzi o to, że poprzez dość mocne komunikaty i wizualizację kampanii chcemy zwrócić uwagę na problem jakim jest FAS. Wszyscy się zgodzą z tym, że nikt nie chce częstować dziecka alkoholem, więc rzeczy, które znajdują się w sklepie również symbolizują coś, czego nie chcemy dać dziecku – niechcianą wyprawkę nawiązującą do Spektrum Płodowych Zaburzeń Alkoholowych. Za to po kliknięciu na wybrany produkt pojawia się jedna z informacji na temat FAS - uzupełnia Adamski.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.