- DlaHandlu.pl/AT
- •8 lis 2017 12:45
McDonald’s prowadzi kampanię wizerunkową pod hasłem „Witamy w McDonald’s”, które łączy działania na rynku pracy z komunikacją marketingową.

• Trwa kampania wizerunkowa McDonald’s jako pracodawcy.
• To kolejna odsłona działań firmy na rynku pracy.
• Projekt poprzedzono rozbudowanymi badaniami i przygotowaniem kompleksowej strategii budowania marki pracodawcy na polskim rynku pracy.
Działania są prowadzone pod hasłem „Witamy w McDonald’s”, które łączy działania na rynku pracy z komunikacją marketingową. Kampania jest skierowana do różnorodnych kandydatów, w tym grup, które do tej pory na rynku pracy nie były w centrum zainteresowania pracodawców z branży gastronomicznej. Poza młodymi, działania mają trafić m.in. do osób z niepełnosprawnościami, pracowników 50+ czy młodych matek. McDonald’s już wcześniej zatrudniał osoby z tych grup, po raz pierwszy jednak przygotował dla nich specjalne odsłony swojej kampanii.
– Dzięki kampanii chcemy pokazać, że praca w McDonald’s może być atrakcyjna dla różnych grup kandydatów: od młodocianych, zdobywających swoje pierwsze doświadczenia w czasie ferii czy wakacji, po osoby tuż przed emeryturą. Bohaterami naszych działań są sami pracownicy: w różnym wieku, z różnym wykształceniem, w różnych sytuacjach życiowych. Wybraliśmy ich w wyniku wewnętrznego castingu i mieliśmy z tym spory problem – tak wiele ciekawych historii zostało zgłoszonych przez naszych ludzi. To potwierdziło, że panujące na rynku stereotypy dotyczące pracy w gastronomii, w przypadku pracowników McDonald’s mają niewiele wspólnego z rzeczywistością – mówi Renata Prys, dyrektor HR McDonald’s Polska w McDonald’s.



KOMENTARZE (0)