Tesco chce przeciwdziałać marnowaniu żywności na każdym etapie – od dostawców i produkcji po dystrybucję i stoły konsumentów. Aby pokazać klientom, jak ważna jest dla sieci walka z marnotrawstwem żywności, w hipermarkecie w Warszawie powstało graffiti poświęcone tej tematyce.
- DlaHandlu.pl
- •8 maj 2018 16:10

Zespół pracujący w tym sklepie każdego tygodnia przekazuje ok. 1 tony żywności, z czego można przygotować ok. 2380 posiłków w jadłodajni w Warszawie.
Czytaj też: Carrefour bierze się za ograniczenie odpadów. Firma będzie produkowała z nich... paliwo
W hipermarkecie w Warszawie przy ul. Górczewskiej klienci Tesco mogą podziwiać ścianę z graffiti, które przedstawia różne fakty i liczby dotyczące walki sieci z marnowaniem żywności. Jest to nowe, pilotażowe rozwiązanie komunikacyjne dla lokalnej społeczności. - Na tablicy można znaleźć m.in. informacje o skali marnotrawstwa, co robimy w tym temacie jako firma oraz jak sklep przy ul. Górczewskiej walczy z marnowaniem i komu przekazuje nadwyżki żywności. Graffiti aktualizowane jest raz w tygodniu - informuje Tesco.


KOMENTARZE (1)