Graffiti z przesłaniem. Tesco walczy z marnowaniem żywności

Tesco chce przeciwdziałać marnowaniu żywności na każdym etapie – od dostawców i produkcji po dystrybucję i stoły konsumentów. Aby pokazać klientom, jak ważna jest dla sieci walka z marnotrawstwem żywności, w hipermarkecie w Warszawie powstało graffiti poświęcone tej tematyce.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Graffiti z przesłaniem. Tesco walczy z marnowaniem żywności

Zespół pracujący w tym sklepie każdego tygodnia przekazuje ok. 1 tony żywności, z czego można przygotować ok. 2380 posiłków w jadłodajni w Warszawie. 

Czytaj też: Carrefour bierze się za ograniczenie odpadów. Firma będzie produkowała z nich... paliwo

W hipermarkecie w Warszawie przy ul. Górczewskiej klienci Tesco mogą podziwiać ścianę z graffiti, które przedstawia różne fakty i liczby dotyczące walki sieci z marnowaniem żywności. Jest to nowe, pilotażowe rozwiązanie komunikacyjne dla lokalnej społeczności. - Na tablicy można znaleźć m.in. informacje o skali marnotrawstwa, co robimy w tym temacie jako firma oraz jak sklep przy ul. Górczewskiej walczy z marnowaniem i komu przekazuje nadwyżki żywności. Graffiti aktualizowane jest raz w tygodniu - informuje Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Małgorzata Tokarz 2018-05-13 21:24:18

Walka z marnowaniem żywności nie jest łatwa - ale dzięki codziennym wysiłkom wielu moich Koleżanek i Kolegów w sklepach Tesco wiele osób ma co jeść. Z 1 tony żywności przekazanej do organizacji charytatywnej można przygotować 2300 posiłków. Na co dzień współpracuję z Bankami żywności i Caritas Polska i lokalnymi organizacjami charytatywnymi - wspólnie z Nimi docieramy do osób, które potrzebują pomocy żywnościowej. Nadal szukamy lokalnych partnerów - bo naszym celem jest to by żadna żywność nadająca się do spożycia nie została zmarnowana. Zapraszam do kontaktu: 504 114 565

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.