PARTNER PORTALU partner portalu

Foxy, Mohito, Poczta Polska na liście firm wspierających walkę z COVID-19

Wydłuża się lista firm, które zdecydowały się wesprzeć walkę z koronawirusem. Znalazły się na niej ICT Poland, właściciel marki Foxy oraz należąca do koncernu LPP sieć odzieżowa Mohito.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Foxy, Mohito, Poczta Polska na liście firm wspierających walkę z COVID-19

  • Przekazanie pieniędzy, produktów czy rożnego rodzaju akcje charytatywne. Wraz z wybuchem pandemii firmy na całym świecie starają się wpierać medyków w walce z COVID-19.
  • ICT Poland, czyli właściciel marki Foxy, ruszył właśnie z akcją „Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem” - wesprze globalne działania na rzecz najbardziej poszkodowanych dzieci i ich rodzin.
  • Marka Mohito podsumowała z kolei swoje działania charytatywne. Krakowskim szpitalom przekazała 100 tys. zł. Walkę wsparła również Poczta Polska.

 - Współpracujemy z UNICEF-em w Polsce od ponad 10 lat. Teraz w tym trudnym czasie też postanowiliśmy być razem w walce z koronawirusem, przekazując na ten cel 250 000 złotych - mówi Tomasz Walicki, dyrektor marketingu ICT Poland.

Jak zaznacza, nadal są kraje, w których brakuje nawet najbardziej podstawowych narzędzi walki z wirusem, takich jak czysta woda i mydło. Jak podają przedstawiciele firmy, zaledwie 3 na 5 osób na całym świecie ma możliwość mycia rąk mydłem. 40 proc. ludności, czyli ok. 3 miliardów ludzi, nie ma dostępu do środków sanitarnych, z czego 75 proc. mieszka w krajach najsłabiej rozwiniętych. Foxy wspiera UNICEF, aby organizacja nadal mogła nieść kompleksową pomoc: zapewniając środki higieniczne oraz czystą wodę, opiekę medyczną, sprzęt medyczny i ochronny. UNICEF robi wszystko, aby zatrzymać COVID-19 oraz zminimalizować skutki pandemii dla dzieci i ich rodzin.

Czytaj więcej: Warszawska IKEA pomaga w czasie pandemii. Przekazała ponad 5000 produktów

Dodatkowo Foxy zachęca inne firmy oraz swoich konsumentów, aby dołączyli do akcji „Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem” poprzez stronę unicef.pl. Środki przekazane w ramach akcji przez Foxy trafią do UNICEF-u.

Także marka Mohito należąca do polskiej firmy odzieżowej LPP podsumowała pierwszy etap akcji charytatywnej, w ramach której 10 proc. ze sprzedaży kolekcji Eco Aware trafiło do krakowskich szpitali. Już po trzech tygodniach od jej ogłoszenia firma przekazała na pomoc placówkom medycznym ponad 100 tys. zł. Środki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu i środków ochrony niezbędnych do walki z epidemią koronawirusa.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.