Stare billboardy reklamowe mogą dostać drugie życie. Linie Emirates postanowiły przetworzyć plastikowe banery na setki toreb wielorazowych i plecaków, które trafiły do uczniów szkoły podstawowej.

W duchu zrównoważonego rozwoju i działania na rzecz społeczności lokalnej bannery reklamowe zebrane z całego terytorium RPA znalazły nowe zastosowanie – tworzący je wytrzymały materiał PVC Flex posłużył do uszycia plecaków dla uczniów szkoły podstawowej Emfundisweni Primary School w dzielnicy Alexandra na przedmieściach Johannesburga.

Łącznie zebrano 517 metrów kwadratowych materiału, który następnie wysłano do dzielnicy Soweto, gdzie miejscowe firmy Motion Bags oraz Just Bags zaprojektowały i uszyły 200 plecaków i 125 toreb zakupowych.
– Ruch na rzecz ekologicznego stylu życia rośnie w siłę. Musimy podejmować działania w celu ograniczenia naszego śladu węglowego i dokonywać pozytywnych zmian, gdzie tylko się da – powiedział Fouad Caunhye, dyrektor regionalny Emirates w RPA. – Poprzez naszą ostatnią akcję nie tylko osiągnęliśmy ten cel, ale także zrobiliśmy coś pożytecznego dla społeczności lokalnej. Współpraca z miejscowym przedsiębiorcą Raymondem Phiri przy stworzeniu rzeczy, które przyniosą dzieciom radość, tylko zacieśni bliskie więzi Emirates z RPA i mieszkańcami tego kraju.

Caunhye i przedstawiciele oddziału przewoźnika w Johannesburgu odwiedzili szkołę i wręczyli powstałe w procesie upcyklingu plecaki 200 uczniom. W plecakach znalazły się zestawy artykułów papierniczych i książki edukacyjne z oferty pokładowej Emirates dla dzieci.
Założone w 1985 r. linie Emirates obsługują loty w 158 kierunkach w 86 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.



KOMENTARZE (0)