EEC 2015: CSR to narzędzie marketingowej komunikacji

O tym, że CSR to nie idea patrzenia w gwiazdy, ale narzędzie marketingowej komunikacji z rynkiem – i to skrajnie efektywne – przekonuje Krzysztof Gorzkowski, PR&marketing manager w Kapsch Telematic Service.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

EEC 2015: CSR to narzędzie marketingowej komunikacji

PODZIEL SIĘ


Autor: Justyna Koc

21 kwi 2015 16:26


Zdaniem Krzysztofa Gorzkowskiego ten, kto twierdzi inaczej, kłamie. - Co roku przyjmujemy ok. setkę studentów na praktyki. Około jedna trzecia z nich zostaje u nas. Są to działania w zakresie CSR czy biznesu? - mówi Gorzkowski.

Jacek Stryczek, założyciel Stowarzyszenia Wiosna i Szlachetnej Paczki zwraca uwagę, że dotychczas nie można było mówić wprost, że duże pieniądze są tak naprawdę przeznaczone na wizerunek firmy, a cele charytatywne nie są najważniejsze.

Stryczek podkreśla jednak, że wsparcie finansowe o charakterze dobroczynnym przez firmy to nic złego. Najważniejsza jest sensowność pracy.

Ludzie w biznesie boją się podejmować nowe inicjatywy. Prowadzą działania społeczne niezależnie od tego, czy mają one sens. Przykładowo jeśli jedna firma zaczyna malować domy dziecka, kolejne idą w jej ślady. Niestety nie rozmawia się o ideałach w debatach publicznych – komentuje Stryczek.

Artykuł powstał podczas panelu dyskusyjnego „CSR – Odpowiedzialna firma wobec nowych wyzwań” podczas VII Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.