Dziesięć innowacyjnych projektów z wyróżnieniami ABSL Diamonds Awards 2018

Znamy zwycięzców ABSL Diamonds Awards. Konkurs branży nowoczesnych usług biznesowych zakończył się galą w Warszawie.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Dziesięć innowacyjnych projektów z wyróżnieniami ABSL Diamonds Awards 2018

  • Rywalizacja w tym roku była duża. O laury ubiegało się aż 110 projektów.
  • Prezes ABSL podkreśla, że centra biznesowe bardzo korzystają z podobnych rozwiązań, jakie wyróżnia w konkursie jego firma.
  • Nagrody Diamonds Awards ABSL rozdaje w dwóch "nadkategoriach", które różnicują firmy w zależności od wielkości.

Zakończona edycja konkursu była rekordowa. Oceniano 110 projektów zgłoszonych przez 62 firmy w 6 kategoriach: doskonałość biznesowa (Business Excellence), tworzenie wartości dla klienta (Customer Experience), przyjazne środowisko pracy (Vibrant Workplace), budowanie reputacji pracodawcy (Employer Branding), działalność społecznie odpowiedzialna (CSR) oraz rozwój pracowników i edukacja (Talent Development & Education).

- Innowacje są kluczowe dla centrów usług biznesowych, a nowoczesne usługi biznesowe to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki - mówi Piotr Dziwok, prezes ABSL. - To właśnie dzięki nowatorskim rozwiązaniom działające w naszym kraju centra są w stanie realizować coraz bardziej zaawansowane zadania. Tym bardziej cieszy, że do tegorocznej edycji konkursu zgłosiło się tak wiele firm.

Czytaj też: 20 firm ze szczególnymi nagrodami UN Global Compact Poland

Podobnie jak w ubiegłym roku wyróżnione zostały zarówno największe, jak i te nieco mniejsze centra usług dla biznesu, dlatego w każdej kategorii przyznane zostały statuetki dla firm z grupy tzw. Tygrysów - firm zatrudniających mniej pracowników, działających na polskich rynku krócej niż 5 lat oraz Lwów, czyli największych graczy w sektorze.

Oto pełna lista zwycięzców ABSL Diamonds Awards 2018:

  • Grupa LIONS
  • Kategoria: Doskonałość biznesowa (Business Excellence)
    Credit Suisse Polska za projekt digitalizacji procesów HR
  • Kategoria: Tworzenie wartości dla klienta (Customer Experience)
    Shell Polska z rozwiązaniem dzięki któremu w 8 miesięcy podniesiono satysfakcję klienta firmy do 8,6 punktów w 10 stopniowej skali.
  • Kategoria: Przyjazne środowisko pracy (Vibrant Workplace)
CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.