PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Działania CSR wśród sieci detalicznych to bardziej konieczność niż wyróżnik?

Wsparcie finansowe lokalnych inicjatyw, walka z marnowaniem żywności i działania proekologiczne - sieci handlowe chcą być postrzegane jako firmy odpowiedzialne społecznie.

Działania CSR wśród sieci detalicznych to bardziej konieczność niż wyróżnik?
Odpowiedzialność społeczna to aspekt ważny przede wszystkim dla młodego pokolenia (fot. pixabay.com)
REKLAMA

- Rzeczywiście, działania CSR wśród sieci detalicznych wydają się obecnie bardziej koniecznością niż wyróżnikiem. Odpowiedzialność społeczna to aspekt ważny przede wszystkim dla młodego pokolenia. Z badań Nielsen wynika, że aż 51 proc. millenialsów, czyli osób w wieku 20-30 lat, poszukuje informacji o działaniach prospołecznych i prośrodowiskowych na opakowaniach kupowanych produktów. Dla porównania, wśród osób w wieku ok. 50-60 lat odsetek ten jest kilkukrotnie niższy i wynosi 12 proc. - mówi Marta Nowak.

Zdaniem ekspertki, świadczy to o aktywnym zainteresowaniu tym, jak możemy wesprzeć lokalną społeczność nabywając konkretne produkty lub kupując w określonych sieciach. - Te poszukiwania będą zyskiwać na znaczeniu. Szacuje się, że w 2020 roku millenialsi będą stanowić 35 proc. światowej siły roboczej i właśnie oni będą zarabiać i wydawać znaczące kwoty na zakupy spożywcze - przewiduje przedstawicielka Nielsena.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Więcej przeczytasz tutaj.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Działania CSR wśród sieci detalicznych to bardziej konieczność niż wyróżnik?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.