– W większości dużych firm praktyki CSR są traktowane jako narzędzie komunikacyjne, które jest tańsze, bardziej efektywne i modne – mówi Krzysztof Gorzkowski, PR & marketing manager w Kapsch Telematic Service.
- Autor:Justyna Koc
- •9 cze 2016 7:55

Forum Odpowiedzialnego Biznesu odnotowało w 2015 r. rekordową liczbę dobrych praktyk CSR – 811 (452 nowych przykładów działań i 359 – długoletnich). Czy jednak przyświca temu szczytny cel?
Jak twierdzi Krzysztof Gorzkowski, PR & marketing manager w Kapsch Telematic Service, w większości dużych firm praktyki CSR są traktowane jako narzędzie komunikacyjne, które jest tańsze, bardziej efektywne i modne.
– Czymś innym jest mówienie o tym, że jesteśmy odpowiedzialni społecznie i chwalenie się tym, a czymś innym jest bycie odpowiedzialnym społecznie – komentuje Gorzkowski.
– W Polsce żyjemy trochę w schizofrenii. Z jednej strony zarządy mają generować wyłącznie zysk. Z drugiej strony udajemy, że stosujemy fantastyczne narzędzia, które pomagają innym oraz utożsamiają pracowników z firmą – ocenia.
Jaki wpływ mają strategie CSR na rynek pracy? Czy firmy, które nie są odpowiedzialne społecznie, mają szanse przyciągnąć najlepszych? Dowiecie się z naszej rozmowy.


KOMENTARZE (1)