×

Subskrybuj newsletter
pulshr.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
PARTNERZY PORTALU

CSR to narzędzie marketingowe czy jednak coś więcej?

- CSR to nie tylko narzędzie marketingowe, ale również element strategii biznesowej. To również świetny sposób na zaangażowanie i motywowanie pracowników – komentuje Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska.

CSR to narzędzie marketingowe czy jednak coś więcej?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 23 września 2022
REKLAMA

• Według Krzysztofa Gorzkowskiego, PR & marketing managera w Kapsch CSR, to nowe narzędzie marketingowe - tylko tańsze i skuteczne.

• Nie wszyscy eksperci zgadzają się jednak z tą opinią. Niektórzy uważają, że CSR to etyczne i etyczne prowadzenie firmy.

• Odpowiedzialny biznes to także narzędzie zwiększające zaangażowanie i motywowanie pracowników.

- CSR to nowe narzędzie marketingowe. Tylko tańsze i skuteczne – tym stwierdzeniem Krzysztof Gorzkowski, PR & marketing manager w Kapsch, wywołał gorącą dyskusję podczas panelu „Kultura zmiany czy zmiana kultury – dojrzały CSR w dojrzałej organizacji biznesowej”, który się dobył podczas IX edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Z tą opinią nie zgodziła się Beata Kopyt, koordynator projektów specjalnych w Kulczyk Foundation. Jej zdaniem CSR-em możemy nazwać uczciwość i odpowiedzialność.

- CSR to po prostu etyczny biznes, uczciwe zarabianie i wydawanie pieniędzy. Na to firmy stać – komentuje Kopyt.

Beata Kopyt, koordynator projektów specjalnych w Kulczyk Foundation (Fot. PTWP)
Beata Kopyt, koordynator projektów specjalnych w Kulczyk Foundation (Fot. PTWP)

Także Beata Konecka, marketing manager w DB Schenker, uważa, że CSR nie jest narzędziem marketingowym.

- Każda firma inaczej rozumie definicję CSR. Moim zdaniem nie są to dodatkowe działania, wiążące się ze specjalnie przeznaczonym na nie budżetem. Chodzi o to, by w sposób odpowiedzialny prowadzić biznes. To nie jest takie trudne – mówi Konecka.

- Warto być przyzwoitym. Spełnianie podstaw związanych z prawem i biznesem to oczywistość. Chodzi o to, by pójść trochę dalej i spojrzeć przez pryzmat społeczny oraz środowiskowy, tworząc strategię rozważonego rozwoju – dodaje Konecka.

Beata Konecka, marketing manager w DB Schenker (Fot. PTWP)
Beata Konecka, marketing manager w DB Schenker (Fot. PTWP)
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: CSR to narzędzie marketingowe czy jednak coś więcej?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • rob 2019-06-13 23:31:19

    CSR to bullshit propagandowy

  • Marcin Piechota 2017-06-12 10:54:28

    A która z tych firm zatrudnia osoby niepełnosprawne, wyzerowując wpłaty na PFRON? ŻADNA. To można wykorzystać w polityce CSR. Trzeba zmienić mentalność i wyjść ponadprzeciętność. I to jest duuży problem. To będzie "bardziej sexy" cokolwiek Pani Borucka miała na myśli. "Wielu partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu skarży się, że choć wiele zrobiło w obszarze CSR, nie znajduje uznania w oczach konsumentów" - chyba się nikt nie może dziwić jeżeli wszyscy robią rzeczy podobne. NUUUDA.

REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl


REKLAMA