Coraz więcej pracowników BZ WBK zadowolonych z miejsca pracy. Jak oni to robią?

81 proc. pracowników Banku Zachodniego WBK uważa, że ich firma oferuje świadczenia dodatkowe, które są zgodne z ich potrzebami. To o 12 punktów procentowych więcej niż rok wcześniej. Takie dane płyną z najnowszego Raportu Odpowiedzialnego Biznesu BZ WBK za 2016 rok.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Coraz więcej pracowników BZ WBK zadowolonych z miejsca pracy. Jak oni to robią?

PODZIEL SIĘ


Autor: KDS

7 sie 2017 17:14


• Bank Zachodni WBK przedstawił najnowszy raport na temat odpowiedzialnego biznesu. 

• Wynika z niego, że wprowadzane w nim zmiany - z perspektywy pracowników - idą w dobrym kierunku. 

• Bowiem o 12 punktów procentowych wzrosła liczba osób zadowolonych z benefitów, jakie oferuje im ich pracodawca. 

 

– Dla każdej firmy, niezależnie od branży, najważniejsze powinno być budowanie wartości i wiarygodności nie tylko poprzez wyniki finansowe, ale także poprzez szeroko pojmowaną odpowiedzialność biznesu. Wszystkie decyzje podejmujemy uwzględniając ich wpływ i konsekwencje dla osób, które korzystają z naszych usług, pracowników i partnerów biznesowych oraz społeczności lokalnych, w których funkcjonujemy. Myślimy też o środowisku naturalnym. Odpowiedzialność biznesu traktujemy jako integralną cześć naszej podstawowej działalności – podkreśla Michał Gajewski, prezes Banku Zachodniego WBK.

Wyniki najnowszego raportu pokazują, że takie podejście opłaca się. Przykładem może być rosnące grono pracowników zadowolonych z benefitów, jakie firma oferuje. Na liście korzyści, na jakie mogą liczyć pracownicy BZ WBK znajdziemy nie tylko standardowy kartę upoważniającą do zniżek na siłowni. Numerem jeden jest zagwarantowana opieka medyczna. W pełni finansowana przez bank. 

- Pracownik ma zagwarantowaną opiekę zdrowotną z dostępem do lekarzy wszystkich specjalności oraz wizyty domowe i zabiegi rehabilitacyjne. Istnieje także możliwość dokupienia np. pakietu stomatologicznego dla pracowników, szpitalnego lub medycznego dla członków rodziny (partnerów, dzieci, rodziców lub teściów). Usługi dodatkowe pracownicy pokrywają z własnych środków, ale według preferencyjnych, wynegocjowanych przez bank stawek - czytamy w raporcie BZ WBK. 

Kolejnym elementem, który docenili pracownicy banku jest system świadczeń dodatkowych MyBenefit, który finansowany jest ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS). W tym przypadku pracownicy sami decydują, w jaki sposób będą chcieli wykorzystać fundusz. 

Do wyboru mają m.in dofinansowanie wycieczek, wczasów, pobytów weekendowych, kolonii i obozów dla dzieci w Polsce czy za granicą. Dostęp do biletów na różnorodne wydarzenia kulturalne i sportowe czy karnetów i wejściówek do obiektów sportowych, parków rozrywki i sal zabaw dla dzieci. Na tym nie koniec. Są też kody wartościowe do sklepów sportowych i księgarń czy parków rozrywki. 

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.