PARTNER PORTALU partner portalu

Coca-Cola od Polski rozpoczyna nową, wielką kampanię społeczną

Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonać realnych zmian - pod takim hasłem rusza nowa kampania koncernu Coca-Cola, w której firma mówi, jak odpowiada na wyzwania społeczne i środowiskowe. Polska jest pierwszym krajem, w którym koncern rozpoczął swoją akcję.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Coca-Cola od Polski rozpoczyna nową, wielką kampanię społeczną

  • Kampania koncentruje się na trzech kluczowych obszarach, w których koncern chce odgrywać aktywną rolę - aktywizacja kobiet i młodych, odpady opakowaniowe i ochrona zasobów wodnych. 
  • Wydarzenie ogłaszające start kampanii był także okazją do ogłoszenia najnowszej inicjatywy firmy, jaką jest współpraca z władzami miejskimi Warszawy i Fundacją Nasza Ziemia.
  • W ramach kampanii Coca-Cola ufunduje miastu 10 nowoczesnych automatów do oddawania opakowań.

– My ludzie używamy naszej planety tak, jakby na półce była kolejna, gotowa do użytku. Niestety, tak nie jest. Świadomi tego, jak dużą rolę odgrywają w gospodarce i społeczeństwie tak duże firmy, jak nasza, chcemy być częścią rozwiązań odpowiadających na obecne wyzwania - mówił na Forum Ekonomicznym w Davos CEO firmy, James Quincey

Realizacją tej deklaracji jest globalna kampania społeczna #NEVERSETTLE, którą koncern zainaugurował 22 maja. Polska jest pierwszy krajem, gdzie akcja ruszyła, lokalnie towarzyszy jej hasło #WCIĄŻZMIENIAMY.

Kampania koncentruje się na trzech kluczowych obszarach, w których koncern chce odgrywać aktywną rolę - aktywizacja kobiet i młodych, odpady opakowaniowe i ochrona zasobów wodnych. 

– Coca-Cola jako wiodący producent napojów na świecie, widzi problem całościowo. Zajmując się kwestiami środowiskowymi i społecznymi, chcemy pokazać, że jako firma nie chcemy tylko produkować napojów, ale również mamy ambicję, aby dokonywać realnych zmian. #WCIĄŻZMIENIAMY to więcej niż kampania, to nasze zobowiązanie, aby świat, w którym żyjemy, stał się dla nas wszystkich lepszym miejscem – mówi Stoyan Ivanow, dyrektor generalny Coca-Cola Poland Services.

Wydarzenie ogłaszające start kampanii był także okazją do ogłoszenia najnowszej inicjatywy firmy, jaką jest współpraca z władzami miejskimi Warszawy i Fundacją Nasza Ziemia, w ramach której Coca-Cola ufunduje miastu 10 nowoczesnych automatów do oddawania opakowań. Pierwsza tura 5 maszyn zostanie rozmieszczona w przestrzeni miejskiej jeszcze przed wakacjami, kolejne 5 – jesienią.

Automaty dostarczy polska firma EcoTech System oferująca zaawansowane rozwiązania wspierające działania ekologiczne. Maszyny przyjmować będą butelki plastikowe PET, aluminiowe puszki oraz butelki szklane. W zamian oddający opakowania, przy użyciu specjalnej aplikacji, otrzyma punkty, które będzie mógł wymienić na różnego rodzaju benefity, jak np. zniżki na komunikację miejską, bilety do kina czy zniżki na kawę w wybranej sieci kawiarni.

Jak mówi Michał Olszewski, zastępca prezydenta Warszawy – To pierwsza tego typu inicjatywa realizowana w tak dużej skali. Dobrze łączy się z naszą kampanią edukacyjną, w której przypominamy warszawiankom i warszawiakom o zasadach recyklingu. Docelowo recyklomaty staną w lokalizacjach, które cieszą się popularnością, m.in. przy ul. Ząbkowskiej i pl. Bankowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Zeghar 2019-05-22 22:07:07

Ooo tak, zapowiedź seksizmu i ageizmu...

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.