PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Coca-Cola aktywizuje młodych. Uruchomiła YEP Academy

  • Justyna Koc
    jk
  • 9 lis 2018 16:09

- W swoich działaniach stawiamy na aktywizację zawodową grup stanowiących największe rezerwy na rynku pracy – są to kobiety i młodzież. W ciągu ostatnich 3 lat Coca-Cola w Polsce przeznaczyła na aktywizację zawodową kobiet i młodych już ponad 7 mln złotych - mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services.

Coca-Cola aktywizuje młodych. Uruchomiła YEP Academy
Adobe Stock
REKLAMA
  • Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska uruchomiły platformę YEP, której towarzyszy kampania społeczna o zawodach oraz autorski program mentoringowy.
  • Te działania to wyraz zaangażowania firmy w kwestie aktywizacji zawodowej młodych osób, które, poza kobietami, stanowią największą rezerwę na rynku pracy.
  • We współpracy z ekspertami z Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, Coca-Cola pomaga młodym podjąć najlepsze wybory edukacyjne i zawodowe.

W 2050 roku na 100 osób w wieku produkcyjnym przypadać będzie aż 91 emerytów. To ogromny problem dla całej gospodarki, społeczeństwa i przedsiębiorców. 18 proc. mieszkańców Polski to osoby w wieku 15-29 lat, co stanowi 6,9 mln osób, planujących przyszłość zawodową lub będących już na rynku pracy. Ci młodzi są dzisiaj zagubieni, często nie mają pomysłu na siebie i nie wiedzą, co chcą robić w życiu, a ich wybory zawodowe są często chaotyczne i nietrafione.

- Sytuacja demograficzna naszego kraju jest mocno niepokojąca. Do tego widzimy, że coraz więcej firm zmaga się już z problemem braku pracowników. Jako Coca-Cola postanowiliśmy wyjść z inicjatywą całego szeregu działań, które w kompleksowy sposób wesprą młodych ludzi w wejściu na rynek pracy – mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Nawet praca w Coca-Coli już tak nie przyciąga. To rodzice i szkoły stworzyli problem?

- W swoich działaniach stawiamy na aktywizację zawodową grup stanowiących największe rezerwy na rynku pracy – są to kobiety i młodzież. W ciągu ostatnich 3 lat Coca-Cola w Polsce przeznaczyła na aktywizację zawodową kobiet  i młodych już ponad 7 mln złotych - dodaje.

Aby lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania młodych osób, Coca-Cola wspólnie z Deloitte przygotowała raport #MłodziPrzyGłosie. Okazuje się, że tym, co dla młodych osób liczy się najbardziej, jest bliskość do miejsca zamieszkania - wskazało na to 37 proc. młodych i jest to czynnik ważniejszy nawet niż wysokość wynagrodzenia.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Coca-Cola aktywizuje młodych. Uruchomiła YEP Academy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA