Lidl Polska i Kaufland zdecydowały się przekazać darowiznę w wysokości 1 mln euro w ramach pomocy dla ofiar trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii. Z kolei firma Revolut uruchomiła kampanię pomocy.

Międzynarodowa grupa, do której należy m.in. Lidl Polska i Kaufland, przekazuje darowiznę w wysokości 1 mln euro w ramach natychmiastowej pomocy ofiarom trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii.
Aby pomoc dotarła do ofiar jak najszybciej, wspólna darowizna zostanie przekazana służbom Disaster Relief Services działających w ramach niemieckiego Czerwonego Krzyża. Dzięki tym środkom pracownicy organizacji humanitarnych będą mogli zapewnić potrzebną pomoc potrzebującym na obszarze dotkniętym klęską.

Czytaj więcej
Ratownicy z PGG polecą pomagać ofiarom trzęsienia ziemiRównież firma Revolut (aplikacja finansowa) zdecydowała się wesprzeć ofiary trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii. Zorganizowała zbiórkę. Pomoc trafi do zespołów ratownictwa i poszukiwawczych oraz do osób pozbawionych domu i środków pierwszej potrzeby, zwłaszcza do dzieci. Aby złożyć datek przez Revolut, trzeba wejść w aplikacji do zakładki Centrum (Hub) i wybrać kafelek Darowizny (Donations) z ikoną serduszka. Następnie, należy wybrać jedną z organizacji partnerskich i kwotę. Datki mogą być jednorazowe lub cykliczne. Kampania pomocy dla ofiar trzęsienia ziemi jest aktywna w Wielkiej Brytanii i w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (w tym Polsce).


KOMENTARZE (0)