PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Biedronka otwiera w Warszawie nietypowy sklep

  • Autor: PAP/JS
  • 25 lis 2019 19:05

Biedronka otwiera na warszawskiej Białołęce sklep, w którym będzie testować m.in. proekologiczne rozwiązania technologiczne - poinformowali przedstawiciele spółki.

Biedronka otwiera w Warszawie nietypowy sklep
Adobe Stock
REKLAMA

Jak podano, najnowszy sklep sieci, z salą sprzedaży o powierzchni o ok. 700 m kw., został zaprojektowany w taki sposób, aby jak najbardziej ograniczyć jego wpływ na środowisko.

Na dachu placówki zainstalowano 160 paneli fotowoltaicznych o mocy 310 Wp każdy, które mają - według szacunków - zaspokoić ok. 20 proc. zapotrzebowania sklepu na energię. Oświetlenie parkingu jest w 100 proc. zasilane energią słoneczną i wiatrową w zależności od pogody. Do dyspozycji klientów jest stacja ładowania pojazdów elektrycznych i stacja rowerów publicznych.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Komunikacja marketingowa w sklepie jest na ekranach LCD, a nie na papierze. Zamiast foliowych torebek do warzyw i owoców będą papierowe torby nadające się do recyklingu.

"Ten sklep pozwoli nam lepiej zrozumieć, które z rozwiązań są efektywne, pomagają naszym pracownikom i klientom. Na tej podstawie będziemy podejmować decyzje co do zastosowania tych rozwiązań w kolejnych, konkretnych lokalizacjach" - powiedział dziennikarzom Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.

"Niektóre z tych rozwiązań są obecnie droższe, ale to nie znaczy, że będą droższe w przyszłości. Utrzymanie efektywnego modelu biznesowego jest dla nas kluczowe" - dodał dyrektor. 

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Biedronka otwiera w Warszawie nietypowy sklep

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA