Zatrudnieni w banku Credit Agricole trenerzy poprowadzili warsztaty dla liderów organizacji pozarządowych we Wrocławiu. Edukacyjne spotkania zainicjowała fundacja Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu.

Pierwszy współprowadzony warsztat nosił tytuł „Ja zawsze - Ty nigdy, czyli jak się dogadać” i był poświęcony komunikacji w sytuacjach konfliktowych. Odbył się w maju. Ekspertki banku instruowały uczestników, jak w życiu prywatnym i zawodowym rozpoznawać przyczyny konfliktów i towarzyszące im mechanizmy oraz jak postępować w obliczu sprzecznych interesów.
Podczas czerwcowego, drugiego warsztatu „Negocjator - gra o wszystko” uczestnicy przyjrzeli się negocjacjom jako zjawisku, które towarzyszy im w codziennym życiu prywatnym i zawodowym. Przeanalizowali podstawowe zasady oraz świadome działania negocjatora, aby usystematyzować i poszerzyć wiedzę z tego obszaru.
- Credit Agricole współpracuje z fundacją Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu już od kilku lat - mówił Przemysław Przybylski, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej banku Credit Agricole. Zaakcentował on, że warsztaty, które eksperci i ekspertki banku przygotowują dla przedstawicieli organizacji pozarządowych, mają na celu przede wszystkim rozwijać kompetencje miękkie uczestników.
Akademia Rozwoju Lidera Społecznego to projekt skierowany do działaczy społecznych i liderów organizacji pozarządowych, prowadzony przez wrocławską fundację Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu. Istotą projektu są warsztaty z różnych obszarów, takich jak komunikacja, zarządzanie projektami i zasobami ludzkimi. Szkolenia dla przedstawicieli tzw. „trzeciego sektora” prowadzą doświadczeni eksperci - wolontariusze, pracownicy przedsiębiorstw, których siedziby znajdują się we Wrocławiu.



Słowa kluczowe
- Credit Agricole
- Credit Agricole Bank Polska
- Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu
- Przemysław Przybylski
KOMENTARZE (0)