PARTNER PORTALU partner portalu

SAP otworzył przestrzeń design thinking

SAP otworzył w Warszawie Mode-2 Garage. Jak przekonuje software'owa firma, to pierwsza taka przestrzeń w Europie Centralnej.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

SAP otworzył przestrzeń design thinking

  • W ramach programu Mode 2 Garage eksperci SAP i przedstawiciele firm odbędą serie pięciodniowych warsztatów w oparciu o metodologię design thinking.
  • Przestrzeń oficjalnie otwarto 21 sierpnia w Forcie Mokotów.

SAP oferuje swoim klientom metodologię weryfikacji nowych pomysłów na biznes. Opiera się ona na design thinking oraz partnerstwie w budowaniu prototypów innowacyjnych produktów i rozwiązań.

Celem udziału w programie Mode 2 Garage jest wypracowanie MVP (ang. minimal viable product), czyli pierwszej roboczej, funkcjonalnej wersji rozwiązania technologicznego dla danej firmy, która stanie się podstawą do testowej implementacji innowacji, opartych m.in. na produktach czy rozwiązaniach SAP.

Oficjalny start projektu w Polsce nastąpił 21 sierpnia. To pierwsza taka przestrzeń SAP w Europie Środkowo-Wschodniej.

źródło: materiały prasowe źródło: materiały prasowe

Pięć dni warsztatowej pracy

Współpraca w ramach projektu Mode 2 Garage będzie odbywać się w formule “Jeden Tydzień - Jedno Wyzwanie”. W ciągu pięciu dni zespół uczestników złożony z przedstawicieli SAP i klientów firmy będzie rozpracowywał konkretny pomysł. Ów pięciodniowy okres podzielony jest na trzy główne etapy - design, build i show.

W pierwszym (design - 1 dzień) nastąpi wspólna analiza pomysłu i weryfikacja jego założeń, wraz z ewentualnymi modyfikacjami. W drugim etapie (build - 2-4 dzień) zbudowane zostanie MVP dla pomysłu, jego główne założenia i rozwiązania, a także plan procesu implementacji. W trzeciej fazie (show - 5 dzień) wypracowane MVP prezentowane jest zarządowi firmy, w której produkt czy rozwiązanie ma być wdrożone.

Praca w modelu „try-fast-fail-fast”

Program Mode 2 Garage jest przeznaczony dla tych klientów SAP, którzy chcą zweryfikować swoje pomysły na innowacje. Firmy biorące udział w projekcie muszą mieć świadomość, że nie każdy innowacyjny pomysł okaże się biznesowym strzałem w dziesiątkę.

Celem uczestnictwa w warsztatach jest z jednej strony zminimalizowanie ryzyka porażki, lecz z drugiej - wdrożenie modelu działania „try-fast-fail-fast”. Służy on do szybkiego testowania pomysłów na produkty we wczesnej fazie ich rozwoju. Taka sprawna i zwinna weryfikacja założeń zapewni ograniczenie czasu i zasobów, które poświęcone są na tworzenie nowych usług czy rozwiązań.

- Naszym celem jest wsparcie firm, które chcą szybko dokonać weryfikacji swoich pomysłów - mówi Tomasz Kołodziejak, lider projektu SAP Mode 2 Garage w Polsce. - Chcemy też wspólnie tworzyć wartościowe innowacje, które będą miały realny wpływ na funkcjonowanie organizacji naszych klientów i życie ich konsumentów. Wykorzystując naszą wiedzę oraz doświadczenie pomożemy zoperacjonalizować kreatywne koncepcje, jednocześnie wykorzystując zasoby i rozwiązania SAP, które pomogą w pilotażowym wdrożeniu powstałych produktów lub usług.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SAP

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.