PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Pracownicy call center będą kształceni w szkołach zawodowych?

- Myślę, że wpisanie telemarketerów do klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego to dobry pomysł - wszystko jednak zależy od dobrze dopracowanych szczegółów - mówi Paweł Panczyj, dyrektor zarządzający ABSL.

Pracownicy call center będą kształceni w szkołach zawodowych?
(Fot. PTWP)
REKLAMA

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB chce, by pracownicy call center zostali wpisani do klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego. Czy to dobry pomysł?

- Myślę, że także wpisanie telemarketerów do klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego to dobry pomysł - wszystko jednak zależy od dobrze dopracowanych szczegółów - mówi Paweł Panczyj, dyrektor zarządzający ABSL. - Nie wiem, czy w takiej szkole powinno się uczyć 2 czy 5 lat. Musi być to jednak wystarczający okres czasu, przez który uczeń przygotuje się do rozmowy z drugą osobą przez telefon - komentuje Panczyj.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czy z kolei nauka zawodu telemarketera pozwoli przyciągnąć kandydatów do sektora call center? Dowiecie się z nagrania poniżej.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Pracownicy call center będą kształceni w szkołach zawodowych?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.