PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Praca w centrach usług wspólnych bez tajemnic: wynagrodzenia, benefity, ścieżka kariery

Centra usług wspólnych szukają pracowników z biegłą znajomością języków obcych, wyspecjalizowanych w księgowości, finansach, obsłudze klienta, IT czy HR. Na co mogą liczyć nowi i ci bardziej doświadczeni pracownicy?

  • Autor:pt
  • 24 wrz 2018 11:49
Praca w centrach usług wspólnych bez tajemnic: wynagrodzenia, benefity, ścieżka kariery
Pracownicy zatrudnieni w centrach biznesowych mogą liczyć na wyższe wynagrodzenia, atrakcyjne benefity i szybką ścieżkę rozwoju kariery (fot. fotolia)
REKLAMA
  • W ubiegłym roku liczba ofert pracy w SSC/BPO, R&D i IT wzrosła aż o 13 proc.
  • Firmy szukają przede wszystkim kandydatów z biegłą znajomością języków obcych, wyspecjalizowanych w księgowości, finansach, obsłudze klienta, IT czy HR.
  • Pracownicy zatrudnieni w centrach biznesowych mogą liczyć na wyższe wynagrodzenia, atrakcyjne benefity i szybką ścieżkę rozwoju kariery.

Najważniejszym wymogiem w centrach usług wspólnych jest znajomość języków obcych. Standard to angielski (przynajmniej na poziomie B2), który właściwie we wszystkich firmach jest językiem korporacyjnym. Co za tym idzie – jego znajomość nie daje gwarancji wyższych zarobków.

- W minionym roku najczęściej poszukiwaną kompetencją przez większość pracodawców z sektora SSC/BPO był język niemiecki. Równie często pracodawcy poszukają kandydatów ze znajomością francuskiego oraz włoskiego – wyjaśnia Angelika Żurawska, konsultant w firmie rekrutacyjnej Antal, SSC/BPO.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Znają języki obce i zarabiają więcej

Osoby rozpoczynające swoją przygodę z centrami usług wspólnych mogą liczyć na wynagrodzenia rzędu 3500-4500 zł brutto, w zależności, od wcześniejszych doświadczeń zdobytych podczas staży, poziomu znajomości języków obcych oraz lokalizacji. Specjaliści i menedżerowie władający potrzebnymi językami mogą liczyć na dodatek do swojej pensji w wysokości nawet 1000 zł brutto. Wyższy bonus finansowy otrzymają kandydaci z językiem holenderskim – do 1200 zł brutto. W cenie są pracownicy znający jeden z języków skandynawskich – oni mogą liczyć na dodatek w wysokości max. 2000 zł brutto, niezależnie od stanowiska.

Wraz ze zdobywaniem doświadczenia zawodowego oraz poszerzaniem kompetencji w ramach organizacji pracownicy mają możliwość awansu, zarówno pionowego jak i poziomego.

Jak mówi Angelika Żurawska z Antal, Międzynarodowe Centra Biznesowe zazwyczaj cechują się szeroką strukturą, w której można rozwijać się jako Junior, Specjalista, Senior oraz później w kierunku zarządzania zespołem. Dodatkowo coraz częściej pojawiającym się poziomem stanowisk są role eksperckie, wynikające z przenoszenia bardziej zaawansowanych procesów bądź dużej rozbudowy zespołu.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Praca w centrach usług wspólnych bez tajemnic: wynagrodzenia, benefity, ścieżka kariery

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • szpiegator 2018-09-24 17:17:24

    artykuł cieniutki, zamiast pisania lepiej zając się czymś innym. Może praca w biedronce albo lidlu?

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.