Accenture Operations Poland, DFDS Polska, Geoban, Tate & Lyle, Procter & Gamble Polska, Cisco Systems, Schneider Electric, Filttr, Roche, Euroclear, Capgemini Polska oraz XL Catlin Polska. Oto zwycięzcy konkursu ABSL Diamonds.

To już druga edycja niekomercyjnego konkursu ABSL Diamonds skierowanego do wszystkich podmiotów sektora nowoczesnych usług dla biznesu - centra BPO, SSC, IT, R&D - zarówno z kapitałem polskim, jak i zagranicznym. Misją przedsięwzięcia jest nagrodzenie projektów i stojących za ich realizacją zespołów osób, które wyznaczają nowe standardy i kierunki rozwoju jednego z najbardziej dynamicznych sektorów polskiej gospodarki.
Nowością drugiej edycji jest przyjęcie rozróżnienia - ze względu na skalę prowadzonych w Polsce operacji - na firmy większe (Lions) oraz mniejsze (Tigers).
Spośród setki zgłoszonych projektów jurorzy wyłonili zwycięzców w każdej z siedmiu konkursowych kategorii. Oto firmy, które otrzymały nagrody:
Business Leader in Busines Excellence - Accenture Operations Poland oraz DFDS Polska
Business Leader in Customer Experience - Geoban oraz Tate & Lyle
Business Game Changer - Procter & Gamble Polska oraz Filttr
Business Leader in Vibrant Workplace - Cisco Systems oraz Schneider Electric
Business Leader in Employer Branding - Roche oraz Euroclear
Business Leader in CSR - Capgemini Polska oraz XL Catlin Polska
Business Leader in Talent Development & Education (jedyna kategoria, w której rywalizowały wyłącznie Lions) - Accenture Operations Poland

Organizatorem konkursu jest Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), organizacja zrzeszająca firmy sektora nowoczesnych usług biznesowych, reprezentująca niemal 200 podmiotów tej branży w Polsce. Konkurs odbył się pod patronatem serwisu PulsHR.pl.
- Jury drugiej edycji ABSL Diamonds nie miało lekkiego zadania - wszystkie projekty zgłoszone do konkursu mają ogromny potencjał. Założeniem naszej inicjatywy jest wyróżnienie tych zespołów, które nadają nowe kierunki rozwoju sektora, podejmując ambitne, odważne decyzje i stawiając na innowacyjność w każdym wymiarze - podsumowuje Piotr Dziwok, prezes Shell Polska i wiceprezes ABSL, pomysłodawca projektu.

Słowa kluczowe
- Accenture Operations Poland
- Geoban
- Tate&Lyle
- Procter&Gamble
- Filttr
- Cisco Systems
- Schneider Electric
- Roche
- Euroclear
- Capgemini Polska
- XL Catlin Polska
- ABSL
- Piotr Dziwok
- DFDS Polska
KOMENTARZE (0)