PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Ile zarabia się w call center i w biurze obsługi klienta?

Ile zarabia konsultant, asystent w call center, ile kierownik ds. obsługi klienta, ile dyrektor, a ile specjalista ds. reklamacji? Dowiecie się z najnowszego raportu płacowego Advisory Group Test Human Resources.

Ile zarabia się w call center i w biurze obsługi klienta?
Średnia pensja konsultanta telefonicznego centrum obsługi klienta wynosi 3748 zł brutto (fot.: flickr/Alan Clark/CC BY-ND 2.0)
REKLAMA

Jak wynika z raportu płacowego AG Test HR "Jesień 2016", średnia pensja konsultanta telefonicznego centrum obsługi klienta wynosi 3748 zł brutto, a mediana jego wynagrodzeń – 3605 zł brutto (wobec 3623 zł brutto wykazywanych w wiosennej edycji raportu). 

25 proc. osób odpowiedzialnych za telefoniczną obsługę klientów w zakresie udzielania informacji, przyjmowania reklamacji i rozwiązania problemów nie dostaje więcej niż 3300 zł brutto, a kolejne 25 proc. otrzymuje nie mniej niż 4154 zł brutto. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Średnia pensja w przypadku osób zarządzających zespołem konsultantów, tj. liderów zespołu telefonicznego centrum obsługi klienta wynosi 5013 zł brutto miesięcznie. Natomiast mediana wynagrodzeń na tym stanowisku to 4752 zł brutto (wiosną 2016 r. wynosiła 4614 zł brutto).

Jedna czwarta osób na tym stanowisku może jednak liczyć na więcej niż 5484 zł brutto, ale co czwarty zatrudniony dostanie mniej niż 4575 zł brutto.

Za wykonywanie czynności administracyjnych oraz wsparcie pracowników obszaru w bieżących działaniach asystent ds. obsługi klienta dostaje średnio 3578 zł brutto co miesiąc. Z kolei mediana jego wynagrodzeń to 3300 zł brutto (wobec 2917 zł brutto wykazanych w wiosennej edycji badania).

Dla jednej czwartej osób na tym stanowisku pensje nie przekraczają 2752 zł brutto, a 25 proc. może liczyć na wynagrodzenia powyżej 4251 zł brutto.

Mediana wynagrodzeń specjalisty ds.obsługi klienta (odpowiedzialnego za obsługę klientów w zakresie udzielania informacji, przyjmowania reklamacji i rozwiązania problemów) wynosi 4221 zł brutto (wobec 4150 zł brutto wykazywanych wiosną 2016 r.).

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ile zarabia się w call center i w biurze obsługi klienta?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA