PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Dyrektor Cisco o wyzwaniach i zagrożeniach sektora SSC/BPO

Braki kadrowe i niedopasowanie kompetencyjne, organizacja centrów kompetencyjnych, rewolucja technologiczna - oto wyzwania, które zdaniem Przemysława Kani, dyrektora generalnego Cisco, stoją przed sektorem SSC/BPO.

Dyrektor Cisco o wyzwaniach i zagrożeniach sektora SSC/BPO
Przemysław Kania, dyrektor generalny Cisco w Polsce (Fot. mat.pras.)
REKLAMA
  • Cisco to globalna firma o lokalnej twarzy - management zazwyczaj składa się z lokalnych pracowników bądź z ludzi, którzy mają mocne korzenie w danym kraju.
  • 35 proc. pracowników centrum kompetencyjnego w Krakowie stanowią obcokrajowcy - nie tylko z sąsiednich krajów, ale także z Europy Zachodniej.
  • - Wielokulturowość powoduje, że ludzie odkrywają nawzajem swoje najlepsze i najmocniejsze strony, tym samym sprawiając, że atmosfera w firmie jest fenomenalna, a motywacja na wysokim poziomie - opowiada Przemysław Kania.

Z jakimi wyzwaniami mierzy się w tej chwili sektor SSC/BPO?

Przemysław Kania, dyrektor generalny Cisco w Polsce: - Chciałbym na początku podkreślić, że Cisco nie jest typowym przedstawicielem sektora SSC/BPO. Krakowskie centrum dzieli się na dwie części. Pierwsza świadczy wyrafinowane i skomplikowane usługi inżynierskie dla zewnętrznych firm. Z kolei druga część to klasyczne centrum usług biznesowych świadczące usługi wewnątrz korporacji. Niemniej jednak mierzymy się z tymi samymi wyzwaniami co inne firmy z branży. Pierwsze z nich dotyczy obszaru HR. Chodzi o możliwości pozyskiwania nowych pracowników oraz brak odpowiednich kompetencji na rynku.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Kolejnym wyzwaniem są zagadnienia organizacyjne, czyli w jaki sposób zorganizować centrum kompetencyjne, aby dostarczało maksymalnej wartości dla naszej firmy i dla klientów, jednocześnie dając satysfakcję pracownikom z wykonywanej pracy.

Trzecim wyzwaniem jest rewolucja technologiczna. Istotne jest, aby firmy zastanowiły się, co może nam ona dać i w jaki sposób może usprawnić pracę. W Cisco nie mamy z tym problemu - technologia jest wszechobecna. Przykładowo mamy nowoczesny system komunikacji, dzięki któremu pracownik jest bardziej efektywny, ponieważ jest w kontakcie ze współpracownikami niezależnie od tego, w jakim czasie i miejscu się znajduje. Oprócz szans trzeba również pod uwagę wziąć zagrożenia.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dyrektor Cisco o wyzwaniach i zagrożeniach sektora SSC/BPO

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.