PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Deficyt biur w stolicy Wielkopolski

Zapotrzebowanie na atrakcyjne powierzchnie biurowe w Poznaniu błyskawicznie rośnie. Tylko w ciągu minionego roku najemcy podpisali umowy na 70,4 tys. mkw., przy nowej podaży wynoszącej zaledwie 21,2 tys. mkw. Jak wylicza Propertynews.pl, odsetek pustostanów spadł do historycznie najniższego poziomu i wyniósł 7,3 proc.

Deficyt biur w stolicy Wielkopolski
fot. mat. pras.
REKLAMA

- Alternatywą dla powstających biur, na których realizację najemcy są zmuszeni czekać często wiele miesięcy są już istniejące, zmodernizowane i profesjonalnie zarządzane biurowce. Takim przykładem jest obiekt Winogrady Business Center, który cieszy się dużą popularnością zarówno wśród instytucji finansowych, jak i firm z branży IT – mówi Szymon Witkowski, Leasing Manager Octava Property Trust.

Winogrady Business Center to dwunastokondygnacyjny obiekt o powierzchni 7 tys. mkw. położony przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych Poznania.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Deficyt biur w stolicy Wielkopolski

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.